تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

محدودیت سفر به خوزستان و استان‌های شمالی/ ممنوعیت تردد شبانه همچنان برقرار است؟

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از اعمال محدودیت در سفر به خوزستان و استان‌های شمالی خبر داد.

کد خبر: ۸۳۶۹۳
۱۲:۵۶ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۹

محدودیت سفر به خوزستان

دیدارنیوز ـ سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین جزئیات تردد با توجه به شرایط کرونایی اظهارداشت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به قرار گرفتن تعدادی از شهر‌های استان خوزستان در وضعیت قرمز، ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی از این شهر‌های استان خوزستان ممنوع شده است.

رئیس‌مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: ورود خودرو‌های شخصی به استان‌های شمالی با وضعیت زرد و شهر‌های مشهد و قم و اصفهان و شیراز و بوشهر و بندرعباس و جزایرقشم و کیش با محدودیت و ممنوعیت همراه است.

وی گفت:محدودیت تردد شبانه خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد کماکان در شهر‌های گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی ادامه دارد.

سرهنگ شیرانی به تحلیل و پیش بینی هواشناسی پرداخت و خاطرنشان کرد: بارش برف و باران از ۲۱ تا ۲۳ اسفند در اکثر محور‌ها و ارتفاعات‌استان‌های همدان، مرکزی، لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و کرمانشاه، سمنان، گلستان پیش بینی شده است.

وی افزود: طبق تحلیل هواشناسی در همین بازه زمانی در اکثر محور‌های استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، کردستان، قزوین، زنجان، تهران، البرز و مازندران نیز بارش جریان دارد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی