تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد پزشکی

مهلت ویرایش و انتخاب رشته محل در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی برای سال ٩٧ تا ظهر روز شنبه ۱۰ شهریور جاری تمدید شد.

کد خبر: ۸۳۵۴
۰۹:۳۵ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۷
 
نخستین روز از کنکور سراسری ۹۷

 

دیدارنیوز - به گزارش ایسنا، آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی در روزهای ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۹۷ با حضور حدود ۵۶ هزار نفر داوطلب در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شد.از تعداد حدود ۵۶ هزار شرکت کننده در این دوره از آزمون، ۳۲ هزار نفر مجاز شده اند که تاکنون ۲۰ هزار نفر در این آزمون انتخاب رشته کرده‌اند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال ۹۷ به همراه ظرفیت های جدید پذیرش بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده و داوطلبان مجاز که تاکنون انتخاب رشته نکرده‌اند و یا آنها که انتخاب رشته کرده اند می توانند تا ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۱۰ شهریور انتخاب رشته کنند.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل می توانند نسبت به ویرایش انتخاب های خود اقدام کنند. همچنین افرادی که تاکنون موفق به انتخاب رشته محل نشده اند، می توانند در زمان اعلام شده نسبت به انتخاب رشته محل خود اقدام کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی