تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

تنها یک پاسخ رئیس‌جمهور قانع کننده بود

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان طرح پنج سوال از رییس جمهور چهار پاسخ رییس جمهور را قانع‌کننده ندانستند و تنها از پاسخ‌های روحانی درباره استمرار تحریم‌های بانکی قانع شدند.

کد خبر: ۸۱۱۵
۱۰:۳۸ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - پنج سوال نمایندگان از رییس‌جمهور در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی به رای گذاشته شد که نمایندگان مجلس پاسخ رییس جمهور در مورد کنترل قاچاق را با ۱۲۳ رای موافق و ۱۳۸ رای مخالف و ۶ رای ممتنع از مجموع ۲۷۱ نماینده مجلس شورای اسلامی حاضر قانع‌کننده ندانستند.

در ادامه نمایندگان درباره استمرار تحریم بانکی با ۱۳۷ رای موافق، ۱۳۰ مخالف و ۳ رای ممتنع از مجموع ۲۷۱ نماینده حاضر پاسخ‌های رییس جمهور را قانع‌کننده دانستند.

همچنین پاسخ‌های رییس جمهوری درباره کاهش نرخ بیکاری  با ۷۴ رای موافق، ۱۹۰ رای مخالف و ۸ رای ممتنع از مجموع ۲۷۳ نماینده حاضر آن را نیز قانع‌کننده ندانستند.

نمایندگان همچنین پاسخ رییس جمهور در مورد رکود اقتصادی را با ۱۱۶ رای موافق، ۱۵۰ رای مخالف و ۶ رای ممتنع از مجموع ۲۷۲ نماینده حاضر قانع کننده ندانستند.

پاسخ رییس جمهور درباره افزایش نرخ ارز با ۶۸ رای موافق، ۱۹۶ رای مخالف و ۸ رای ممتنع از مجموع ۲۷۲ نماینده حاضر این پاسخ‌ها را قانع‌کننده ندانستند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی