تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

سفر بطحایی به کرمان

وزیر آموزش و پرورش در کرمان چند طرح عمرانی را کلنگ زد.

کد خبر: ۶۱۰۵
۰۹:۱۹ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ وزیر آموزش و پرورش در اولین برنامه از سفر خود به استان کرمان از روند ساخت چند مدرسه در شهر کرمان بازدید کرد.

وزیر آموزش و پرورش عصر امروز دهم مردادماه و در اولین روز از سفر دو روزه خود به استان کرمان به همراه سرپرست استانداری کرمان، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلای و تنی چند از مسئولین استانی از روند ساخت دبیرستان دخترانه شهید سید حسین مهدوی شهر کرمان بازدید کرد.

براساس این گزارش عملیات اجرایی این مدرسه خیرساز با زیربنای 3 هزار و 500 متر از شهریور 96 آغاز و در تابستان 98 به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است که برآورد هزینه ساخت این مدرسه 18 کلاسه 5 میلیارد تومان است که خیر «صدیقه مهدوی» متعهد شده 3 میلیارد تومان از ساخت این مدرسه را تامین کند که تاکنون بیش از 2 میلیارد تومان آن پرداخت و 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

همچنین وزیر آموزش و پرورش کلنگ احداث دبیرستان دخترانه شاهد شهر کرمان را به زمین زد.

برپایه این گزارش هزینه تخریب و بازسازی این مدرسه 18 کلاسه با زیربنای 3 هزار متر مربع حدود 5 میلیارد تومان است که بخشی از اعتبار آن توسط خیر مدرسه ساز، خانواده «خزائی» تامین شده است.
همچنین مدرسه ابتدایی «برزو آمیغی» نیز در این سفر توسط وزیر آموزش و پرورش مورد بهره‌برداری قرار گرفت.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی