تیتر امروز

فوری؛ رئیس‌جمهور در حادثه سقوط بالگرد به شهادت رسید/ وزیر خارجه، امام جمعه و استاندار در میان شهدا
این گزارش بروزرسانی می‌شود

فوری؛ رئیس‌جمهور در حادثه سقوط بالگرد به شهادت رسید/ وزیر خارجه، امام جمعه و استاندار در میان شهدا

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد خبر داد. متاسفانه ابراهیم رئیسی...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
مصطفی الکاظمی خبر داد:

تشکیل ستاد بحران عراق برای بازنگری در توافقنامه راهبردی با آمریکا

نخست وزیر جدید عراق اعلام کرد که دولت وی به منظور حفظ وحدت و حاکمیت عراق و همچنین تجدید نظر در توافقنامه راهبردی واشنگتن-بغداد، یک ستاد بحران تشکیل می‌دهد.

کد خبر: ۶۱۰۰۲
۰۹:۵۴ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق از تصمیم خود برای تشکیل ستاد بحران جهت انجام گفتگو با طرف آمریکایی خبر داد.
 
وی شامگاه شنبه پس از برگزاری نخستین نشست هیأت دولت و دیدار جداگانه با سفرای ایران و آمریکا گفت: «تصمیم گرفتیم که یک هسته [ستاد]بحران برای انجام گفتگو با طرف آمریکایی تشکیل دهیم».
 
وی افزود: «این ستاد در راستای حراست از وحدت و حفظ حاکمیت کشور عراق، با طرف آمریکایی درباره تجدید نظر در توافق راهبردی میان واشنگتن-بغداد گفتگو خواهد کرد».
 
گفتنی است که پارلمان عراق دی ماه سال گذشته و در واکنش به شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست نیرو‌های تروریستی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد، خواستار خروج هرچه سریعتر نیرو‌های نظامی خارجی و بالاخص آمریکا از خاک عراق شد و به همین منظور، مصوبه‌ای را در حمایت از دولت این کشور به تصویب رساند که به موجب آن، حضور و مأموریت نیرو‌های خارجی در این کشور پایان می‌یابد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی