تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
یک مسئول مطرح کرد:

رهایی تیر خلاص کرونا به شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری خراسان شمالی

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتری و گردشگری خراسان شمالی گفت: ویروس کرونا تیر خلاص را به شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان برای رسیدن به مرحله ورشکستگی زده است.

کد خبر: ۵۸۷۹۲
۱۵:۳۴ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
دیدارنیوز ـ حسن سدیدی اظهارکرد: از ابتدای اسفندماه سال گذشته تا تاریخ ۲۵ فروردین امسال، شیوع کرونا سبب شد تا خسارت یک میلیارد و ۷۵ میلیون تومانی به این واحد‌ها در استان وارد شود.
 
وی افزود: تقریبا از تاریخ پنجم اسفندماه سال گذشته دفاتر خدمات مسافربری و گردشگری استان یک به یک تعطیل شدند و فقط مشغول استرداد هزینه خدماتی که نتوانستند ارائه دهند، بودند.
 
سدیدی ادامه داد: متاسفانه این دفاتر تور‌های به فروش رسیده، رزرو هتل ها، بلیط‌های قطار و هواپیما‌های به فروش رسانده را استرداد کردند که ضرر و زیان زیادی به آن‌ها وارد شد.
 
وی با بیان اینکه البته شرکت‌های خدمات مسافربری و گردشگری از دو سال گذشته دچار مشکل شده بودند، تصریح کرد: بالا رفتن قیمت ارز طی دو سال گذشته بر روی سبد خانوار تاثیر گذاشته و سفر و مسافرت که جزء موارد آخر مورد توجه خانواده هاست را تحت تاثیر خود قرار داده بود.
 
این مسئول تاکیدکرد: این امر سبب شد تا مسافرت‌های داخلی و خارجی کاهش یابد و موجب آسیب رسیدن به این دفاتر شد.
 
وی خاطرنشان کرد: بعد از آن نیز برخی دیگر از عوامل بر متضرر شدن این دفاتر موثر بود که ویروس کرونا تیر خلاص را زد و این شرکت‌ها را در مرز ورشکستگی قرار داد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی