تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

کمک‌های بشردوستانه به ایران کجا می‌رود؟

News Image Lead

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: وزیر بهداشت هیأت چهار نفر را صرفاً با ماموریت نظارت بر محموله‌های ارسالی منصوب کرده است و این هیأت در روند ورود و توزیع محموله‌ها نظارت دارد.

کد خبر: ۵۶۳۳۳
۱۵:۴۴ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
 

دیدارنیوز ـ کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت در جلسه پرسش و پاسخ به سوالات خبرنگاران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: محموله‌های قابل توجهی از کشور چین وارد کشور ما شد که البته کشورهای دیگر چه از حوزه خلیج فارس و حتی کشورهای همسایه اروپای غربی جنوبی و مرکزی نیز در این زمینه مشارکت داشتند و اقداماتی از جمله محموله‌های اقلام بهداشتی به ما ارائه دادند.

وی گفت: وزیر بهداشت هیأت چهار نفر را صرفاً با ماموریت نظارت بر محموله‌های ارسالی منصوب کرده است و این هیأت در روند ورود و توزیع محموله‌ها نظارت دارد. در پاسخ به شایعات مطرح شده در فضای مجازی که با انگیزه های سیاسی و مغرضانه منتشر می‌شود باید بگویم که این موارد بلافاصله پس از ترخیص توزیع می‌شوند و نحوه توزیع و لیست مراکز دریافت کننده یک نسخه برای کشور و یا سازمان اهدا کننده ارسال می شود.

جهانپور تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد ۶۸ درصد فوتی‌ها بالای ۶۰ سال بوده‌اند و ۳۲ درصد نیز بیماری زمینه‌ای داشته‌اند. این موضوع نشان می‌دهد باید مراقبت بیشتری از این دسته از بیماران و سالمندان صورت گیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
0
0
یعنی شما که وزارت بهداشت هستیدهم نمی دونید کجامیره؟!!!!!!!
کمک ها رومگه شمادریافت نمی کنید؟قطعا به ادرس عمه من ارسال نمیشه کمک ها
وااسفا که حتی شماهم نمی دونید
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی