تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

استاندار خراسان شمالی فرارسیدن سال نو را تبریک گفت

استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی فرارسیدن سال ۱۳۹۹ هجری شمسی و آغاز بهار طبیعت را به مردم خطه گنجینه فرهنگ ها و معرفت ها تبریک گفت.

کد خبر: ۵۵۹۵۱
۰۹:۳۳ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی «محمدعلی شجاعی»، در این پیام که در ساعات نخستین سال جدید صادر کرده آورده است: حلول سال نو را تبریک عرض کرده و امیدوارم در سال جدید بر پایه رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین تحقق برنامه های دولت، خدمتگزار خوبی برای شما باشیم.

وی با تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) و همچنین درگذشت شماری از هم استانی ها بر اثر بیماری کرونا، سال گذشته را در عرصه بین المللی و هم در عرصه داخلی، مملو از حوادث بی‌نظیر خواند که تحریم های بی‌سابقه کشور در طول چهار دهه عمر مقدس نظام و نیز ترور ناجوانمردانه سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش توسط آمریکای جنایتکار از مسائل مهم در عرصه بین المللی بود.

استاندار خراسان شمالی در بحث داخلی هم حوادثی مانند سیل، اغتشاشات آبان ماه و انتخابات اخیر و نیز مبارزه با بیماری کرونا را از اهم مسائل داخلی دانست که عمدتا تهدیداتی برای کشور و استان بود و البته مشارکت غرورانگیز مردم در انتخابات، سند افتخار دیگری برای مردم این استان رقم زد.

شجاعی در پیام نوروزی خود ابراز امیدواری کرده است که در سال ۹۹، که توسط رهبر معظم انقلاب سال جهش تولید نامگذاری شده، با کمک مردم جهش لازم در حوزه های مختلف مورد نیاز استان ایجاد شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزوده است : در اسفند سال ۹۸ بیش از شش‌ هزار میلیارد تومان طرح سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه‌های صنعت، معدن، تجارت، گردشگری و کشاورزی استان آماده بهره برداری و یا کلنگ‌زنی شده بود اما به دلیل شرایط پیش آمده و حوادث اخیر امکان پذیر نشد.

شجاعی، آرزو کرده است که در سال ۹۹، با انسجام مدیران بخش‌های مختلف اعم از قضایی، امنیتی، انتظامی، سیاسی، ارتش، سپاه و بسیج خراسان شمالی وجود دارد خدمات مطلوب و درخوری به مردم نجیب خراسان شمالی صورت گیرد.

استان خراسان شمالی با هشت شهرستان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد.


  



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی