تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

توقیف تریلری که خودرو‌های پلاک تهران را به بوشهر آورده بود

یک دستگاه تریلر با ۸ دستگاه خودرو پلاک تهران در خیابان طالقانی به وسیله پلیس راهور توقیف شد که صاحبان خودرو از طریق هوایی وارد بوشهر شده و خودرو‌های خود را با تریلر فرستاده بودند تا مورد استفاده قرار دهند که با هوشیاری پلیس راهور این خودرو‌ها متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

کد خبر: ۵۵۵۸۳
۱۲:۳۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۸

توقیف تریلری که خودرو‌های پلاک تهران را به بوشهر آورده بود

دیدارنیوز ـ رئیس پلیس راهور استان بوشهر با بیان جزئیات این خبر عنوان کرد: ساعت ۷ صبح امروز دوشنبه ۲۶ اسفندماه ۹۸ در بازدید از سطح شهر در راستای کنترل ترافیک در مسیر میدان مطهری به سمت صلح آباد یک دستگاه تریلی خودروبر دو طبقه حامل ۸ خودرو را مشاهده کردیم که به آن مشکوک شدیم.
 
سرهنگ حاجی زاده اظهار کرد: در بررسی‌ها متوجه شدیم دو خودرو ردیف آخر پلاک استان‌های دیگر و در میان آن کلا خودرو پلاک تهران جا داده شده است، همه هم خودرو‌های گران قیمت از لانکروزر، BMW، و مزدا و دو خودرو ایرانی با پلاک تهران در عقب که در بررسی بیشتر دیدیم ۶ خودرو پلاک تهران و ۲ خودرو پلاک شهرستان هستند.
 
وی افزود: پس از متوقف کردن خودرو با راننده صحبت کردیم که جریان از چه قرار است که ابتدا از بیان حقایق امتناع کرد، اما بعد که گفتیم ماشین را به پارکینگ می‌بریم و به شیوه پلیسی وارد شدیم اعتراف کرد برای هر خودرو بین ۱.۵ میلیون تا ۲ میلیون کرایه از افراد گرفته ام و از تهران بارگیری کرده ام تا در بوشهر پیاده کنم؛ خانواده هایشان نیز با پرواز به بوشهر آمده اند و در خانه مبله‌ها و هتل‌ها ساکن شده اند.
 
 
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ماشین‌ها را به پارکینگ انتقال داده و راننده نیز برای بررسی تحقیقات بیشتر در اختیار مراجع انتظامی است.
 
سرهنگ حاجی زاده گفت: با توجه به دستورالعمل جلوگیری از خودرو‌های غیربومی و دستور ملی که برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا صادر شده این عمل جرم محسوب می‌شود و به نوعی قانون را دور زده اند که این خودرو‌ها وارد بوشهر شوند، چون در مرز زمینی از تهران تا بوشهر از تردد آنان جلوگیری میشده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی