تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...

اشد مجازات برای محتکران و گرانفروشان ماسک و ملزومات مورد نیاز مردم/ اسامی سودجویان متخلف را رسانه‌ای می‌کنیم

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در برخورد با کسانی که در پی سودجویی از نگرانی و نیاز مردم هستند، تعارف نداریم و همه موارد برخورد را رسانه‌ای می‌کنیم.

کد خبر: ۵۳۷۶۷
۱۴:۴۵ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۸

دیدارنیوز- هادی هاشمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با تاکید بر اینکه با محتکران و گرانفروشان با اشد مجازات برخورد می‌کنیم، اظهار کرد: موارد گرانفروشی و احتکار ماسک و ملزومات مورد نیاز مردم را پیامک کنید.
رئیس کل دادگستری گلستان  از مردم خواست برای پیشگیری از گرانفروشی و احتکار  و برخورد سریع‌تر با سودجویان،  تخلفاتی مانند احتکار ملزومات مورد نیاز این روزهای مردم را  پیامک کنند.

 شخصا گزارشات مردمی را رسیدگی و دستور لازم صادر می‌کنم

هاشمیان افزود: گزارش‌های مردمی که به شماره ۰۹۱۱۱۷۵۶۱۱۴ پیامک می‌شود، شخصا بررسی و دستورات لازم برای برخورد با متخلفان صادر می‌کنم.

وی با بیان اینکه برخورد قوه قضاییه با سودجویان متخلف پشیمان‌کننده‌ خواهد بود و به عنوان اخلالگر نظام اقتصادی با مجرمان برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: در برخورد با کسانی که در پی سودجویی از نگرانی و نیاز مردم هستند، تعارف نداریم و همه موارد برخورد را رسانه‌ای می‌کنیم.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی