تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

رفع تصرف از اراضی ملی دربند مهدیشهر/ مبارزه با زمین‌خواری در اولویت یگان حفاظت

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری مهدیشهر از اجرای حکم قلع و قمع آغل و مستحدثات ایجاد شده در اراضی ملی پلاک ۲۸۶۲ در منطقه دربند شهرستان مهدیشهر خبرداد.

کد خبر: ۵۲۷۲۴
۱۶:۰۳ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

رفع تصرف از اراضی ملی دربند مهدیشهر/ مبارزه با زمین‌خواری در اولویت یگان حفاظت

دیدارنیوز ـ حمیدرضا عبدوس از اجرای حکم قلع و قمع آغل و مستحدثات ایجاد شده در اراضی دربند شهرستان مهدیشهر خبرداد و اظهار کرد: این حکم بر اساس رای صادره توسط مقامات قضایی شهرستان و با حضور پرسنل زحمتکش پاسگاه انتظامی شهمیرزاد و یگان حفاظت استان و شهرستان انجام شد.
 
وی با هشدار به کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به احداث بنا در اراضی ملی می‌کنند، افزود: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان با آمادگی کامل با هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی و تخریب عرصه‌های مرتعی و جنگلی به صورت قاطع برخورد کرده و کوچک‌ترین اغماضی نخواهند داشت.
 
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری مهدیشهر تصریح کرد: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری رسیدگی به موضوع زمین‌خواری در اولویت فعالیت‌های مأموران یگان حفاظت این اداره قرار گرفته است و مأموران منابع طبیعی و آبخیزداری در راستای برخورد با پدیده زمین‌خواری و تخریب و تصرف اراضی ملی سریعا عملیات قلع و قمع و رفع تصرف را با قاطعیت انجام خواهند داد.
 
عبدوس از اقدامات پیشگیرانه از قبیل احداث کمربند حفاظتی با شاخص بنچ مارک بین مرز اراصی ملی و اشخاص و گشت‌های شبانه روزی و راه اندازی پایگاه‌های مردمی حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی خبر داد و گفت: ماموران یگان حفاظت در برخورد با تخلفات این بخش جدی هستند.
 
وی از مردم خواست قبل هر گونه ساخت و ساز حتمتا استعلام‌های لازم را از دستگاه‌های ذی‌صلاح دریافت کنند تا نا خواسته و یا به‌صورت عمدی به اراضی ملی تعرضی نکنند.
 
 این مدیر مسوول ادامه داد: متخلفین در صورت تخلف در این بخش جدا از تشکیل پرونده‌های قضایی و سو پیشینه با تخریب بنا‌های احداثی و قطع درختان کاشته شده، متحمل هزینه خواهند شد.
 
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری مهدیشهر از بهره‌برداران و دوستداران طبیعت خواست در کنار حفاظت از عرصه‌های طبیعی و ملی بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخریب و دخل و تصرف در اراضی ملی مراتب را از طریق شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان به‌صورت شبانه‌روزی اطلاع دهند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی