تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
فرماندهی انتظامی استان زنجان:

پلیس زنجان برای تامین امنیت انتخابات ۹۸ آماده است/ برخورد شدید پلیس با تخلفات انتخاباتی ۹۸

فرماندهی انتظامی استان زنجان، گفت: پلیس با بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های خود تلاش می‌کند تا با برقراری امنیت مطلوب، دغدغه دیگران مسئولان و متولیان برگزاری انتخابات را به حداقل رساند.

کد خبر: ۵۲۳۱۱
۱۵:۳۶ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

پلیس زنجان برای تامین امنیت انتخابات ۹۸ آماده است/ برخورد شدید پلیس با تخلفات انتخاباتی ۹۸

دیدارنیوز ـ سردار رحیم جهانبخش، امروز در جمع مسئولان انتظامی استان، اظهار داشت: نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه از مدت‌ها قبل تمهیدات لازم را برای برقراری هرچه بهتر امنیت و کمک به برگزاری انتخاباتی سالم اندیشیده است.
 
فرماندهی انتظامی استان زنجان، افزود: پلیس با بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های خود تلاش می‌کند تا با برقراری امنیت مطلوب، دغدغه دیگر مسئولان و متولیان برگزاری انتخابات را به حداقل رسانده و شرایط برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم شود.
 
وی برخورد با تخلفات انتخاباتی به ویژه در ایام تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی را از جمله ماموریت‌های پلیس برشمرد و افزود: با هماهنگی و همکاری ستاد برگزاری انتخابات و دستگاه قضایی با هرگونه تخلفات برابر قانون برخورد خواهد شد.
 
فرمانده انتظامی زنجان در بخش دیگر از سخنان خود به وظایف پلیس در حین برگزاری انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: پلیس با آمادگی ۱۰۰ درصد و با به کارگیری تمامی منابع انسانی و تجهیزاتش در تامین امنیت کامل برای شهروندان در انتخابات تلاش و سعی می‌کند شرایطی مطلوب فراهم شود تا شهروندان بتوانند در کمال امنیت و آرامش به پای صندوق‌های رای بیایند و آراء خود را درون صندوق بیاندازند.
 
وی آموزش را لازمه موفقیت کارکنان در انجام ماموریت‌ها برشمرد و تصریح کرد: اساسی‌ترین کار در نیروی انتظامی، آموزش است و ارتقای سطح دانش کارکنان و مشارکت مردم در تولید امنیت پایدار مهم‌ترین اهداف قرارگاه جهادی آموزش است.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی