تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

افتتاح شرکت زیتون‌گستر طارم با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی

شرکت زیتون‌گستر طارم صبح امروز با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی افتتاح شد.

کد خبر: ۵۱۴۳۱
۱۲:۲۴ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

افتتاح شرکت زیتون‌گستر طارم با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی

دیدارنیوز ـ شرکت زیتون‌گستر طارم، در زمینه تولید استحصال روغن از کنجاله زیتون، ماده اولیه خوراک دام و آبزیان، ماده اولیه کارخانجات صابون‌سازی زیتون و در آینده طرح کربن اکتیو در جهت تصفیه فاضلاب و پس‌ماند‌های واحد‌های تولیدی فرآوری زیتون قرار دارد.
 
میزان اشتغال‌زایی طرح مذکور ۴۵ نفر در سه شیفت مستقیم و تا ۷۰ نفر اشتغال غیرمستقیم پیش‌بینی می‌شود و در حدود ۱۵۶ هزار میلیون ریال در این طرح سرمایه‌گذاری ثابت انجام شده است. لازم به ذکر اینکه موضوع طرح تبدیل ضایعات کشاورزی و کاهش فاضلاب کارخانه‌های روغن‌کشی، هسته زیتون و ضایعات هرس باغات زیتون است.
 
در پروسه تولید آن ورود مواد اولیه تفاله با رطوبت ۵۰ درصد و ۱۰ تا ۱۵ درصد روغن در ماده خشک با ظرفیت ۱۰۰ تن در روز برای ۱۲۰ روز کاری محاسبه شده و زمین کل طرح ۳۳ هزار و ۶۳۳ مترمربع بوده که در بخش گیلوان اراضی روستای صومعه‌بر احداث شده است.
 
همچنین شرکت آیتونا سبز طارم با حضور معاون وزیر و رئیس تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی افتتاح شد.
 
شرکت آیتونا سبز طارم در گیلوان در اراضی روستای صومعه‌بر احداث شده و موضوع فعالیت شرکت، فرآوری و بسته‌بندی زیتون شور و کنسرو زیتون، زیتون پرورده، سیر ترشی، انواع ترشجات و خیار شور است.
 
مجموع ظرفیت فرآوری و بسته‌بندی شرکت مذکور ۳۹۰ تن در سال بوده و مساحت زمین ۵۰۰۰ مترمربع است که مساحت زیربنای آن ۲۲۰۰ مترمربع است. همچنین سرمایه ثابت طرح ۳۷ هزار و ۲۴۲ میلیون ریال است که میزان اشتغال تن ۳۵ نفر در سال خواهد بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی