تیتر امروز

حجاب در جمهوری اسلامی ربطی به شرع ندارد/ ترک عادات مسموم برای حکومت سخت شده است/ مراجع عراق خرج خود را از جمهوری اسلامی جدا کرده‌اند!
در هیجدهمین برنامه دیدار اندیشه با شهاب الدین حائری شیرازی مطرح شد:

حجاب در جمهوری اسلامی ربطی به شرع ندارد/ ترک عادات مسموم برای حکومت سخت شده است/ مراجع عراق خرج خود را از جمهوری اسلامی جدا کرده‌اند!

در هیجدهمین برنامه دیدار اندیشه با شهاب الدین حائری شیرازی در خصوص "آزادی پوشش و حجاب اجباری از منظر شرع" گفتگو کردیم.
آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

گزارش اختصاصی دیدارنیوز به مناسبت آیین پاسداشت فرهنگی روز ملی سینما، از نشست تخصصی آسیب شناسی سینمای ایران، که با حضور چهار چهره‌ی فرهنگی و سینمایی در محل ساختمان خبرآنلاین برگزار شد.
همزمان با دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد؛

بهره‌برداری از ۴۳ کیلومتر راه در آذربایجان غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۴٣ کیلومتر پروژه بزرگراهی، راه اصلی و راه فرعی در استان آماده بهره­‌برداری است.

کد خبر: ۵۰۷۸۶
۱۰:۱۶ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

بهره‌برداری از ۴۳ کیلومتر راه در آذربایجان غربی

دیدارنیوز ـ سیدمحسن حمزه لو در تشریح برنامه‌های افتتاحی استان در دهه مبارک فجر خاطر نشان کرد: همزمان با دهه فجر، ۴٣کیلومتر پروژه بزرگراهی، راه اصلی و روستایی با اعتبار ٧٢٢ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.
 
وی درخصوص مهم­‌ترین پروژه­های حوزه ساخت و توسعه راه‌های استان با اعتبار ٧٢٢ میلیارد ریال تصریح کرد: احداث باند دوم بزرگراه خوی- ایواوغلی و بزرگراه ارومیه- مهاباد- میاندوآب به عنوان بخشی از طرح کریدور غرب، تقاطع غیر هم سطح محور خوی -قطور –رازی، بهسازی محور‌های خوی فیرورق، راه اصلی نقده- پیرانشهر- تمرچین، تعریض و بهسازی محور میاندوآب -شاهین دژ و محور ریحان اباد جارچیلو شهرک صنعتی فاز ٢ پروژه‌های عمرانی آماده افتتاح هستند. 
 
حمزه‌لو با بیان اینکه ١١٠ کیلومتر راه روستایی با اعتبار ۴٧٣ میلیارد ریال همزمان با چهل و یکمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح می‌شود، افزود: احداث مرکز جامع سلامت امیرآباد و ساماندهی بخشی از سیمینه رود در شهرستان بوکان از جمله طرح‌­های بازآفرینی شهری است که در جهت توانمندسازی بافت­‌های ناکارآمد شهری اجرا شده و برای این طرح­‌ها ٢۵۴ میلیارد ریال هزینه شده است.
 
وی ادامه داد: تحویل بیش از ۲۰۰۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان با اولویت ارتقای کیفیت زندگی و تامین زیرساخت‌های لازم در مساکن مهر از دیگر برنامه­‌های مجموعه راه و شهرسازی در این ایام است. 
 
مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: نزدیک به ٩٧٢ میلیارد ریال برای این تعداد مسکن مهر تسهیلات بانکی پرداخت شده است.
 
حمزه‌لو یادآور شد: عملیات اجرایی ۳ پروژه ساختمان احداث امداد جاده‌ای در شهرستان‌های نقده، مهاباد و سلماس با زیربنای ٢١٠متری در دهه مبارک فجر آغاز می‌شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی