تیتر امروز

حجاب در جمهوری اسلامی ربطی به شرع ندارد/ ترک عادات مسموم برای حکومت سخت شده است/ مراجع عراق خرج خود را از جمهوری اسلامی جدا کرده‌اند!
در هیجدهمین برنامه دیدار اندیشه با شهاب الدین حائری شیرازی مطرح شد:

حجاب در جمهوری اسلامی ربطی به شرع ندارد/ ترک عادات مسموم برای حکومت سخت شده است/ مراجع عراق خرج خود را از جمهوری اسلامی جدا کرده‌اند!

در هیجدهمین برنامه دیدار اندیشه با شهاب الدین حائری شیرازی در خصوص "آزادی پوشش و حجاب اجباری از منظر شرع" گفتگو کردیم.
آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

گزارش اختصاصی دیدارنیوز به مناسبت آیین پاسداشت فرهنگی روز ملی سینما، از نشست تخصصی آسیب شناسی سینمای ایران، که با حضور چهار چهره‌ی فرهنگی و سینمایی در محل ساختمان خبرآنلاین برگزار شد.

صنعت چوب و مبلمان قم نیازمند هویت بخشی در سطح ملی و بین‌المللی است

استاندار قم یکی از نیاز‌های اساسی چوب و مبلمان قم را معرفی و هویت بخشی به این صنعت در ابعاد ملی و بین‌المللی دانست

کد خبر: ۵۰۴۲۸
۱۵:۱۵ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۸

صنعت چوب و مبلمان قم نیازمند هویت بخشی در سطح ملی و بین‌المللی است

دیدارنیوز ـ بهرام سرمست روز سه‌شنبه درهشتمین همایش صنعت چوب و مبلمان در قم با ذکر این مطلب که اگر زنجیره تولید این صنعت درقم تکمیل شود دیگردر حوادث سیاسی و تحریم‌های خارجی ضربه‌ای به فعالان چوب و مبلمان وارد نمی‌شود، گفت:یکی از مسایل مهمی که باید در نظر داشت اتصال مراکز دانشگاهی و علوم فنی به صنعت چوب و مبلمان است.
 
وی افزود: اگر این صنعت با مراکز علمی پیوند نخورد، نمی‌تواند دربازار رقابتی تولید انبوه در عرصه‌های بین المللی دوام بیاورد. از دیگر سوی برای بهبود وضعیت چوب و مبلمان قم اعطای مشوق‌های بانکی درقم رسما آغاز شده‌است.
 
استاندار قم بیان کرد: برپایی نمایشگاه دائمی درشهرک قنوات قم برای معرفی و عرضه مصنوعات چوبی و ایجاد بستر‌های صادراتی این صنعت در استان ضرورت دارد. صنعت چوب و مبلمان قم با حفظ سنت‌های دیرینه این صنعت باید نسبت به مسائل طراحی، بازاریابی و تنوع تولید برنامه ریزی کند.
 
سرمست یکی از نیاز‌های اساسی چوب و مبلمان قم را معرفی و هویت بخشی به این صنعت در ابعاد ملی و بین‌المللی دانست و گفت: توسعه و حمایت از خوشه‌های کوچک کسب و کار از رویکرد‌های اصلی استان در مسیر رونق تولید است.
 
وی یادآورشد: برهمین اساس خوشه‌های کفش و دمپایی ماشینی، سوهان، فرش دستباف و چوب و مبلمان در نقطه هدف حمایتی قرار گرفته‌اند. توسعه خوشه‌های انگشتر و زیورآلات سنتی، سنگ و پوشاک هم در برنامه‌های آینده استان قرار دارد.
 
سرمست گفت: در مجموع توسعه کارگاه‌های کوچک و متوسط در قالب خوشه‌های صنعتی به صورت جدی مورد حمایت استانداری می‌باشد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی