تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

محسن رضایی: مجمع تشخیص مصلحت به نهاد FATF بی‌اعتماد شده است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت با بیان این‌که مدت زمان بررسی لوایح پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام سپری شده است اعلام کرد:وقتی زمان پایان پذیرد، نظر شورای نگهبان درباره لوایح، محکم است.

کد خبر: ۵۰۲۴۰
۱۲:۰۱ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۸

دیدارنیوز - محسن رضایی صبح امروز طی سخنانی در جمع اعضای بسیج رسانه در مجتمع ولی‌عصر با اشاره به آخرین وضعیت بررسی لوایح مربوط به FATF، گفت: مدت زمان بررسی لوایح پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام سپری شده است و در این حالت از نظر آیین نامه‌ داخلی مجمع تشخیص، وقتی زمان پایان پذیرد، نظر شورای نگهبان درباره لوایح، محکم است.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس در پی این هستند که مسائل را از طریق دیگری پیگیری کنند، تاکید کرد: از نظر ما در مجمع تشخیص مصلحت نظام، فعلا نمی‌توانیم  بحث را پیگیری کنیم و بنابراین از نظر ما نظر شورای نگهبان حاکم است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد:‌ بنابراین موضوع پذیرش شروط FATF فعلا بسته به این است که خود نهاد FATF کاری را انجام دهد،چون مجمع بی‌اعتماد شده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی