تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

پرداخت یک میلیون و ۵۰ هزار وام ازدواج در 13 ماه

دبیر کل شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی از پرداخت یک میلیون و ۵۰ هزار تسهیلات ازدواج از ابتدای سال ۹۶ تا پایان فروردین ماه سال جاری خبر داد.

کد خبر: ۴۹۱
۱۶:۴۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷

دیدارنیوز - به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، علیرضا قیطاسی گفت: بانک های عضو شورای هماهنگی شامل ملی، سپه، کشاورزی، صادرات، ملت، تجارت، رفاه کارگران، مسکن، توسعه صادرات، پست بانک، صنعت و معدن و توسعه تعاون از ابتدای سال ۱۳۹۶ تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۷ بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده اند.

وی افزود: با این اقدام در حال حاضر حدود ۱۷۳ هزار نفر در صف دریافت تسهیلات ازدواج هستند و با ادامه این روند بزودی شاهد از بین رفتن صف متقاضیان ازدواج خواهیم بود.

دبیرکل شورای هماهنگی بانک های دولتی و نیمه دولتی اظهارداشت: به موجب بند الف تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور مبلغ تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هریک از زوجین به میزان ۱۵۰ میلیون ریال تعیین شده که به دستورالعمل اجرایی توسط بانک مرکزی به شبکه بانکی کشور ابلاغ شده و بانک ها نیز براساس بخشنامه جدید سقف تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را ۱۵۰ میلیون ریال برای هریک از زوجین تعیین کرده اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی