تیتر امروز

حجاب در جمهوری اسلامی ربطی به شرع ندارد/ ترک عادات مسموم برای حکومت سخت شده است/ مراجع عراق خرج خود را از جمهوری اسلامی جدا کرده‌اند!
در هیجدهمین برنامه دیدار اندیشه با شهاب الدین حائری شیرازی مطرح شد:

حجاب در جمهوری اسلامی ربطی به شرع ندارد/ ترک عادات مسموم برای حکومت سخت شده است/ مراجع عراق خرج خود را از جمهوری اسلامی جدا کرده‌اند!

در هیجدهمین برنامه دیدار اندیشه با شهاب الدین حائری شیرازی در خصوص "آزادی پوشش و حجاب اجباری از منظر شرع" گفتگو کردیم.
آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

گزارش اختصاصی دیدارنیوز به مناسبت آیین پاسداشت فرهنگی روز ملی سینما، از نشست تخصصی آسیب شناسی سینمای ایران، که با حضور چهار چهره‌ی فرهنگی و سینمایی در محل ساختمان خبرآنلاین برگزار شد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان خبر داد:

کاهش ۱۵ درصدی حجم آب مخازن سد‌های آذربایجان غربی طی سال جاری

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی از کاهش ۱۵ درصدی حجم آب مخازن سد‌های استان خبر داد.

کد خبر: ۴۸۵۰۴
۱۰:۰۱ - ۲۲ دی ۱۳۹۸

کاهش ۱۵ درصدی حجم آب مخازن سد‌های آذربایجان غربی طی سالجاری

دیدارنیوز ـ کیومرث دانشجو با اشاره به حجم آب موجود در مخازن سد‌های استان تصریح کرد: حجم آب فعلی موجود در مخازن سد‌های استان ۹۰۸ میلیون مترمکعب است که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۱۰۶۹.۵ میلیون مترمکعب بوده است.
 
وی با بیان اینکه بیشترین حجم آب در سد شهید کاظمی بوکان با ۲۳۸ میلیون مترمکعب است، افزود: حجم آب سد مربوطه در مدت مشابه سال گذشته ۳۸۴ میلیون مترمکعب بوده است.
 
دانشجو ادامه داد: سد آغ چای چایپاره با ۱۷۶ میلیون مترمکعب و سد شهرچای با ۱۵۱ میلیون مترمکعب به ترتیب دومین و سومین سد پرآب استان طی گزارش واصله در ۲۱دی ماه سال جاری هستند.
 
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان با اشاره به رهاسازی آب از سد شهید کاظمی بوکان و شهرچای ارومیه به سمت دریاچه ارومیه خاطر نشان کرد: رهاسازی آب از سد شهید کاظمی به اتمام رسیده، ولی رهاسازی از سد شهرچای به سمت دریاچه ارومیه ادامه دارد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی