تیتر امروز

حجاب در جمهوری اسلامی ربطی به شرع ندارد/ ترک عادات مسموم برای حکومت سخت شده است/ مراجع عراق خرج خود را از جمهوری اسلامی جدا کرده‌اند!
در هیجدهمین برنامه دیدار اندیشه با شهاب الدین حائری شیرازی مطرح شد:

حجاب در جمهوری اسلامی ربطی به شرع ندارد/ ترک عادات مسموم برای حکومت سخت شده است/ مراجع عراق خرج خود را از جمهوری اسلامی جدا کرده‌اند!

در هیجدهمین برنامه دیدار اندیشه با شهاب الدین حائری شیرازی در خصوص "آزادی پوشش و حجاب اجباری از منظر شرع" گفتگو کردیم.
آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

آسیب شناسی سینمای ایران در روز ملی سینما 

گزارش اختصاصی دیدارنیوز به مناسبت آیین پاسداشت فرهنگی روز ملی سینما، از نشست تخصصی آسیب شناسی سینمای ایران، که با حضور چهار چهره‌ی فرهنگی و سینمایی در محل ساختمان خبرآنلاین برگزار شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان:

ضریب نفوذ تلفن همراه در آذربایجان غربی بیش از ۷۰ درصد است‌

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: ضریب نفوذ تلفن همراه در استان بیش از ۷۰ درصد است که در مقایسه با متوسط کشوری بالاست.

کد خبر: ۴۷۹۹۱
۰۹:۵۰ - ۱۸ دی ۱۳۹۸

ضریب نفوذ تلفن همراه در آذربایجان غربی بیش از ۷۰ درصد است‌

دیدارنیوز ـ قاسم جلیلی نژاد شب گذشته ۱۷ دی ماه در دیدار با دکتر عبدالرحیمی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو ضمن ارائه گزارش از وضعیت اپراتور‌های منطقه نسبت به اجرای تفاهم نامه منعقده در سال‌های گذشته بین سازمان منطقه آزاد و فناوری ارتباطات و اطلاعات تاکید کرد و با اشاره به اینکه تاکنون بستر اینترنت در بیش از ۱۳۵۰ روستای استان فراهم شده است و نسبت به کل کشور، آذربایجان غربی در وضعیت خوبی است، گفت: برخی نقاط کور در جاده‌های استان وجود دارد که دلیل آن عدم وجود زیرساخت برق و دسترسی جاده است، ولی در کل پوشش تعهد اپراتور‌ها اکثرا انجام شده است.
 
وی گفت: در صورتیکه زیرساخت‌های برق و جاده را در نقاط کور تامین شود اپراتور‌ها آماده سرمایه گذاری و احداث ایستگاه هستند.
 
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی تصریح کرد: پیگیری موضوع قطب دیتاسنتر ماکو را دستور کار قرار دادیم و با توجه به اینکه در بحث تغییر آمایش سرزمین در استان این موضوع لحاظ نشده بود با پیگیری‌هایی که شد آن را مصوب کردیم.
 
جلیلی نژاد منطقه آزاد ماکو را ظرفیتی برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای ICT بصورت پایلوت دانست و تصریح کرد: برنامه‌های متعدد در حوزه‌های گردشگری و ICT در روستا‌ها و شهر‌ها در دست اجرا داریم که امیدواریم با همکاری سازمان منطقه آزاد به تمامی اهداف تعیین شده برسیم.
 
وی با بیان اینکه در توسعه فناوری اطلاعات، همه کشور باید دسترسی همگانی به اطلاعات داشته باشند، اظهار کرد: با توجه به آنکه در آینده‌ای نه چندان دور اقتصاد دیجیتالی توسعه خواهد یافت، نقش منطقه آزاد ماکو در این توسعه بی بدیل است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی