تیتر امروز

خسرو طالب‌زاده: وفاق ملی باید ترجمه شود/ گشت ارشاد یک مسئله شکست خورده است/ یکی شدن قالیباف با پزشکیان وفاق جناح‌هاست
تاثیرات متقابل فرهنگ و سیاست در گفت‌وگو با یک پژوهشگر فرهنگی

خسرو طالب‌زاده: وفاق ملی باید ترجمه شود/ گشت ارشاد یک مسئله شکست خورده است/ یکی شدن قالیباف با پزشکیان وفاق جناح‌هاست

با خسرو طالب‌زاده از مدیران فرهنگی سابق و پژوهشگر فرهنگی درباره تاثیرات متقابلی که فرهنگ و سیاست نسبت به هم دارند گفت‌وگو کردیم.
اگر اقتصاد ما بسته باشد نمی‌توانیم اقتصادمان را بهبود ببخشیم، فقط به وضعیت شعب ابی طالب می‌رویم/ پاسخگو بودن یعنی بتوان مقام مسئول را مورد سوال قرار داد یا وادار به استعفا کرد
در پانزدهمین برنامه دیدار اندیشه، با محمدرضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد

اگر اقتصاد ما بسته باشد نمی‌توانیم اقتصادمان را بهبود ببخشیم، فقط به وضعیت شعب ابی طالب می‌رویم/ پاسخگو بودن یعنی بتوان مقام مسئول را مورد سوال قرار داد یا وادار به استعفا کرد

در پانزدهمین برنامه دیدار اندیشه با دکتر محمد رضا یوسفی اقتصاددان، استاد دانشگاه و در ادامه بخش دوم گفت‌وگو درباره "الزامات سیاسی برای انجام وعده‌ها و اصلاحات اقتصادی دولت را پی گرفتیم.
خوب است که کلنگ از آسمان افتاد و نشکست
افاضات اضافه

خوب است که کلنگ از آسمان افتاد و نشکست

عوام‌الملک این هفته در نامه خود به حضرت مسعود، هیچ‌چیزی را از قلم نینداخته و از بازی استقلالی‌ها زیر بارش بطری تا ماجرای پاول و کلنگ بوشهری را یادآوری کرده است.
امام جمعه اردبیل:

سردار سلیمانی قلعه امنیت برای ایران فراهم کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: سردار سلیمانی با مجاهدت و شجاعت بی‌نظیر قلعه امنیت برای ایران و کشور‌های منطقه درست کرد و کمر داعش را شکست.

کد خبر: ۴۷۳۰۷
۱۰:۳۷ - ۱۴ دی ۱۳۹۸

سردار سلیمانی قلعه امنیت برای ایران فراهم کرد

دیدارنیوز ـ آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های روز گذشته نماز جمعه، با تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به محضر، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، امت اسلامی و سپاه معظم اظهار کرد: سردار سلیمانی با رشادت و مجاهدت به یاد ماندنی بساط داعشی‌ها را در منطقه برچید و در نهایت خلعت شهادت را به تن کرد.
 
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مسیر آرمانی خود هزینه آرمانی پرداخت کرده است، خاطرنشان کرد: حضور سردار سلیمانی در منطقه نه تنها قلعه امنیت برای ایران و کشور‌های اسلامی به وجود آورد بلکه زمینه‌ای را فراهم کرد تا تروریست‌های دست نشانده آمریکا در منطقه زمینگیر شوند.
 
امام جمعه اردبیل افزود: مجاهدتی که سردار سلیمانی در سال‌های اخیر و در تقویت جبهه مقاومت نشان داد باعث شد تا توطئه‌های متعدد داعشی‌ها خنثی شده و آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی با احساس خطر نابودی روبرو شوند.
 
عاملی ادامه داد: این سردار سرافراز اسلام که در حقیقت نشان قدرت الهی در منطقه بود خون پاک او نیز در منطقه اثرگذار خواهد بود و به زودی شاهد پیروزی کامل جبهه مقاومت در منطقه خواهیم بود.
 
وی بیان کرد: سپاه معظم برای عزت، استقلال و عظمت این کشور قربانی‌های بسیار زیادی داده است، ولی آمریکا بداند صد‌ها سلیمانی در این کشور خواب خوش آن‌ها را به تلاطمی پایان‌ناپذیر تبدیل خواهد کرد.
 
امام جمعه اردبیل گفت: آمریکائی‌ها با این جنایت هولناک قواعد بازی و مواثیق بین‌المللی را به زدند و این به ضرر آن‌ها تمام خواهد شد چرا که برای ژنرال‌ها و سربازان آمریکایی منطقه خاورمیانه به جهنمی تبدیل می‌شود که بازنده اصلی در این بازی خطرناک نیز ترامپ و همدستان منطقه‌ای آن‌ها خواهد بود.
 
عاملی خطاب به مسئولان کشور اذعان کرد: باید انتقام خون این سردار سرافراز هر چه سریعتر گرفته شود تا مسببان آن به سزای اعمال خود برسند و دندان طمع آمریکا نیز بیرون کشیده شود.
 
وی تصریح کرد: در این حادثه ناجوانمردانه که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، همه اعتراف می‌کنند که سپاه در قلب این ملت جای دارد و سرداران سپاه معظم نیز سلطان قلب‌ها هستند.
 
نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری خطاب به آمریکایی‌ها اظهار کرد: آمریکا بداند جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی قائم به شخص نیست و ما سخت امام شهیدمان حسین (ع) را تکرار می‌کنیم که حق و حقیقت در داخل خود موید باطنی دارد.
 
عاملی در پایان خطبه‌های نماز از اهالی جمهوری آذربایجان در ابراز ارادت و نشان دادن حزن و اندوهشان در این حادثه تلخ قدردانی کرد و گفت: حقا که مردم جمهوری آذربایجان و ایران یک ملت واحد هستند که در قالب دو دولت پشتیبان و در کنار هم قرار دارند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی