تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ادعای مقام آمریکایی و نگرانی پوتین
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ادعای مقام آمریکایی و نگرانی پوتین

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و جستجو‌ها برای پیداکردن این هلی‌کوپتر که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در آن بوده، ادامه...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

ابراز علاقه محمدرضا حیاتی برای بازگشت خوانندگان قبل از انقلاب

«از دیدن این فیلم دلم گرفت، برای اینکه هنرمندانی مثل همین نقشی که آقای پرویز پرستویی بازی کردند، نزدیک ۴۰سال است از کشورشان دور هستند و معلوم نیست به چه جرمی نمی‌توانند به کشورشان بازگردند و برای مردم‌شان بخوانند.مردم هم هنوز آن‌ها را دوست دارند، به صدای آن‌ها گوش می‌دهند، ترانه‌های آن‌ها چه قدیمی و چه جدیدشان را گوش می‌دهند. ان‌شاءالله که بتوانند دوباره بیایند.»

کد خبر: ۴۵۱۳۱
۱۰:۳۴ - ۲۵ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - پنجشنبه شب حیاتی بعد از تماشای فیلم «مطرب» در یک مصاحبه تصویری گفت: «از دیدن این فیلم دلم گرفت، برای اینکه هنرمندانی مثل همین نقشی که آقای پرویز پرستویی بازی کردند، نزدیک ۴۰سال است از کشورشان دور هستند و معلوم نیست به چه جرمی نمی‌توانند به کشورشان بازگردند و برای مردم‌شان بخوانند.مردم هم هنوز آن‌ها را دوست دارند، به صدای آن‌ها گوش می‌دهند، ترانه‌های آن‌ها چه قدیمی و چه جدیدشان را گوش می‌دهند. ان‌شاءالله که بتوانند دوباره بیایند.»

خب شنیدن این جملات از سوی محمدرضا حیاتی که صدا و تصویر او در حافظه جمعی مردم با روایت رسمی و حاکمیتی از رویدادها و اخبار گره خورده برای مخاطبان عجیب است. یعنی انگار که مردم انتظار ندارند او چنین دیدگاهی داشته باشد یا اگر هم دارد مطرح کردنش نکته جالب توجهی است.

داستان فیلم «مطرب» درباره یک خواننده کاباره‌ای است که پیش از اوج گرفتن انقلاب همچون بیشتر خواننده‌های این عرصه از صحنه کنار می‌رود اما چون به اندازه کافی از شهرت و اقبال نیز برخوردار نیست، نمی‌تواند خواننده لس‌آنجلسی شود و در نهایت به خواننده مراسم تبدیل می‌شود.

محمدرضا حیاتی اخیرا بابت حضور در یک تبلیغات اینستاگرامی و همچنین اعلام یک خبر با ادبیات غیرمعمول از تلویزیون مورد انتقاد قرار گرفته بود. این گوینده باسابقه سیما در سال ۹۴ بازنشسته شد اما با موافقت رئیس صداوسیما قرار شد به فعالیت خود ادامه بدهد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی