تیتر امروز

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است

این دوازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.
رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی خبر داد:

راه اندازی بخش مشاوره کارشناسی در جهت کاهش پرونده‌های قضایی

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی از راه اندازی بخش مشاوره کارشناسی در جهت کاهش پرونده‌های قضایی خبرداد و اظهار کرد: شهروندان می‌توانند قبل از هرگونه اقدام حقوقی مانند خرید املاک و ماشین به صورت رایگان از کارشناسان استفاده کنند.

کد خبر: ۴۳۳۵۷
۱۴:۴۰ - ۰۹ آذر ۱۳۹۸

راه اندازی بخش مشاوره کارشناسی در جهت کاهش پرونده‌های قضایی در آذربایجان شرقی

دیدارنیوز ـ علی اکبر بالاگر در آیین اتیان سوگند کارآموزان کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی، از فعالیت ۱۲۰۰ نفر در کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان خبرداد و گفت: این تعداد با برگزاری آزمون استخدامی کانون، به ۱۵۰۰ نفر می‌رسد.
 
وی با اشاره به این‌که کارشناسان در ۶۷ رشته فعالیت دارند، افزود: تعدادی از رشته‌ها که نواقصی داشتند طی آزمون جدید، ترمیم و بازسازی شده و رشته‌هایی که تاکنون در آذربایجان شرقی وجود نداشتند نیز افزوده شده است.
 
وی ادامه داد: در راستای توانمند سازی کارشناسان و به‌روزکردن اطلاعات علمی دوره‌ای تحت عنوان دوره ضمن خدمت مطابق تقویم آموزشی برگزار می‌شود.
 
بالاگر با اشاره به این‌که آمار تخلفات انتظامی در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته است، بیان کرد: از دلایل کاهش این آمار می‌توان به تدبیر و مدیریت صحیح رئیس کل دادگستری، برگزاری دوره‌های آموزشی و عدالت در اجرای کار کارشناسی اشاره کرد.
 
وی با بیان این‌که ارجاع به کارشناسان به صورت کاملا آنلاین انجام می‌گیرد، گفت: طی تفاهم نامه‌ای با کمیته امداد امام (ره)، مددجویان می‌توانند بدون پرداخت هزینه از کار‌های کارشناسی کانون کارشناسان دادگستری استان بهره مند می‌شوند.
 
وی گفت: با توجه به تخصص، تنوع رشته و تعداد کارشناسان دادگستری، آذربایجان شرقی، قوی‌ترین بده کارشناسی شمال غرب کشور را داراست.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی