تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ادعای مقام آمریکایی و نگرانی پوتین
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ادعای مقام آمریکایی و نگرانی پوتین

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و جستجو‌ها برای پیداکردن این هلی‌کوپتر که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در آن بوده، ادامه...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

نوبخت:۲هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان کمک معیشتی پرداخت شد

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تاکنون ۲هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان به متقاضیان واجد شرایط دریافت حمایت معیشتی در کشور پرداخت شده است.

کد خبر: ۴۳۲۱۰
۱۳:۵۴ - ۰۷ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - محمدباقر نوبخت روز پنجشنبه در بدو سفر یک روز خود به استان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف شد همه کسانی را که متقاضی دریافت کمک حمایت معیشتی هستند با سرعت و فوریت بررسی و به سازمان برنامه و بودجه اعلام کند و وجوهی که متعلق به آنهاست ظرف این ماه و حداکثر در پرداخت ماه آینده، به صورت دو پرداخت خواهد بود.

وی ادامه داد: پرداخت بسته حمایتی دولت بین ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومان است.

نوبخت ضمن اعلام سلام و پیام هیات وزیران به مردم بزرگوار و مومن استان بوشهر گفت: در این سفر مصوبات سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان بوشهر پیگیری و بررسی می شود.

وی ادامه داد: همچنین قرار است از مجموع ۲ هزار واحد مسکونی محرومان مورد توافق بین سازمان برنامه و بودجه و کمیته امداد در استان بوشهر امروز ۵۰۰ واحد مورد بهره برداری قرار گیرد.

نوبخت گفت: همچنین از پروژه راه آهن که یکی از کارهای مهم و ضروری در استان بوشهر به شمار می رود بازدیدی خواهیم داشت و در پایان در نشست شورای برنامه ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی مسایل توسعه ای این استان را بررسی خواهیم کرد.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی