تیتر امروز

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است

این دوازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.
استاندار آذربایجان شرقی تشریح کرد:

آذربایجان شرقی فردا میزبان رئیس جمهور+ برنامه‌ها

استاندار آذربایجان شرقی از سفر رئیس جمهور به تبریز در روز چهارشنبه، ششم آذرماه خبر داد و برنامه‌های سفر یکروزه‌ی ریاست جمهوری را تشریح کرد.

کد خبر: ۴۲۹۷۹
۱۳:۴۹ - ۰۵ آذر ۱۳۹۸

آذربایجان شرقی فردا میزبان رئیس جمهور+ برنامه‌ها

دیدارنیوز ـ محمدرضا پورمحمدی در تشریح برنامه‌های سفر یکروزه‌ی رئیس جمهور به آذربایجان شرقی، اظهار کرد: صبح روز چهارشنبه ششم آذرماه در ساعت هشت صبح رئیس جمهور با استقبال رسمی وارد فرودگاه تبریز می‌شود.
 
وی افزود: دکتر روحانی در جریان این سفر از روند بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان‌های استان بازدید و با آسیب‌دیدگان این حادثه دیدار می‌کند.
 
استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح پروژه خط آهن میانه- بستان‌آباد با حضور رئیس جمهور خبر داد و گفت: مراسم بهره‌برداری رسمی از این پروژه با حضور و سخنرانی روحانی در شهرستان بستان‌آباد برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: همچنین برخی از پروژه‌های استان به صورت ویدیو کنفرانس توسط رئیس جمهور افتتاح و ساعت ۱۴ ظهر جلسه‌ی شورای اداری با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: وزیر صمت، وزیر راه و شهرسازی، وزیر نیرو، وزیر بهداشت و درمان، بانک، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، به همراه رئیس جمهور در آذربایجان شرقی حضور خواهند داشت.
 
براساس این گزارش؛ همزمان با سفر دکتر روحانی، بیش از ۱۰۷ پروژه عمرانی، خدماتی، کشاورزی و صنعتی در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسد.
 
این پروژه‌ها در حوزه انرژی، بهداشت و درمان، راه، کشاورزی و صنایع غذایی و همچنین منطقه آزاد ارس اجرا شده‌اند، افزود: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان، عملیات اجرایی ۱۲ پروژه جدید با اشتغال‌زایی ۴۵۰۰ نفر نیز آغاز خواهد شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی