تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان خبر داد:

رشد ۲۵ درصدی مصرف گاز در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، با اشاره به رشد ۲۵ درصدی مصرف CNG بعد از آغاز اجرای طرح مدیریت سوخت در استان گفت: توان عملیاتی جایگاه‌های CNG استان فروش روزانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب می‌باشد.

کد خبر: ۴۲۵۶۸
۱۲:۱۸ - ۰۲ آذر ۱۳۹۸

رشد ۲۵ درصدی مصرف گاز در کردستان

دیدارنیوز ـ عبدالله گیتی منش با اشاره به آغاز اجرای طرح مدیریت سوخت در سطح کشور در ساعت صفر روز ۲۴ آبان ماه براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران محترم سه قوه میزان سهمیه تخصیصی به خودرو‌های بنزین سوز را به ترتیب بیان شده در اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به اطلاع شهروندان رساند.
 
وی با اشاره به روند افزایشی مصرف بنزین در سال‌های اخیر در سطح کشور و موازنه تولید – مصرف بنزین، اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در کشور را اجتناب ناپذیر دانست.
 
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، در ادامه، فرآیند ثبت نام دریافت کارت سوخت در مراکز پلیس + ۱۰، اختصاص چهار رقم سمت راست کدملی فرد ثبت نامی به عنوان رمز پیش فرض کارت سوخت جدید صادر شده، مراجعه به نواحی ۹گانه این منطقه در شهرستان‌های استان جهت حذف رمز کارت و ... را تشریح کرد.
 
وی به تخصیص سهمیه جهت خودرو‌های ناوگان حمل و نقل برون شهری و شارژ کارت سوخت آنان در ابتدای آذر به همراه سهمیه هفته آخرآبان اشاره کرد و افزود: سهمیه سوخت آژانس‌ها و تاکسی‌های اینترنتی نیز مشخص و در کارت سوخت آن‌ها شارژ می‌شود که سازمان صنعت، معدن و تجارت باید نسبت به ساماندهی آن اقدام کند.
 
گیتی منش، به فعال بودن ۷۵ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در استان اشاره کرد و گفت: تمام جایگاه‌های عرضه سوخت در حالت عادی مشغول ارائه خدمات به شهروندان هستند ضمن اینکه به اندازه کافی فرآورده‌های نفتی در انبارنفت ذخیره شده است.
 
وی با توجه به ظرفیت ایجاد شده در استان در حوزه CNG و جانمایی مطلوب این جایگاه‌ها در همه نواحی ۹گانه منطقه از فعال بودن ۵۲ باب جایگاه در منطقه خبر داد و خاطرنشان کرد: روزانه ۴۳۰ هزار متر معکب CNG در استان مصرف می‌شود که این میزان تنها ۳۰درصد از ظرفیت ایجاد شده می‌باشد که امیدواریم با فرهنگ سازی و ایجاد بستر مناسب شهروندان بیشتر از این سوخت پاک استفاده کنند.
 
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، با اشاره به رشد ۲۵ درصدی مصرف CNG بعد از آغاز اجرای طرح مدیریت سوخت در استان یادآور شد: توان عملیاتی جایگاه‌های CNG استان فروش روزانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب می‌باشد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی