تیتر امروز

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است

این دوازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.

خروج قطار از ریل در مراغه خسارت جانی نداشت

جانشین ستاد بحران مراغه از خروج قطار از ریل در این شهرستان خبرداد و گفت: این حادثه ریلی تلفات و خسارات جانی در پی نداشت.

کد خبر: ۴۲۱۵۱
۱۱:۱۶ - ۲۸ آبان ۱۳۹۸

خروج قطار از ریل در مراغه خسارت جانی نداشت

دیدارنیوز ـ نقی مسکینی افزود: صبح امروز قطار مسافری که از تهران عازم تبریز بود، در حوالی شهر خداجوی این شهرستان از ریل خارج شد.
 
وی ادامه داد: در این حادثه، ۲ واگن مسافری از ریل راه آهن خارج شد و کارکنان راه آهن در تلاش برای بازگشایی مسیر هستند.
 
وی اضافه کرد: مسافران این واگن‌ها به صورت موقت به مراکز اقامتی شهر خداجو انتقال داده شدند.
 
مسکینی افزود: علت خروج قطار مسافری تبریز- تهران در این شهرستان توسط کارشناسان راه آهن در حال بررسی بوده و نتایج آن به زودی اعلام خواهد شد.
 
مسافران قطار تهران - تبریز به ایستگاه مراغه انتقال یافتند
مدیرکل راه آهن آذربایجان با اشاره به خروج چرخ یکی از سالن‌های قطار تهران - تبریز از ریل و توقف این قطار در محدوده ایستگاه سهند، گفت: مسافران این قطار پس از جابجایی به سالن‌های آزاد به ایستگاه مراغه انتقال یافتند.
 
شاپور ارصلانی با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی و مالی نداشته است، افزود: این حادثه حدود ساعت ۶:۲۰ صبح امروز روی داده است و بخشی از قطار که مشکلی نداشت به مسیر خود تا ایستگاه مراغه ادامه داده و مسافران در این ایستگاه پیاده شده اند.
 
وی با اشاره به اینکه این قطار شب گذشته با ۳۵۰ مسافر تهران را به مقصد تبریز ترک کرده بود، اظهار داشت: پیش بینی‌های لازم با همکاری فرمانداری مراغه برای انتقال مسافران به مقصد تبریز انجام شده و مسافران از طریق قطار یا اتوبوس به مقصد خود انتقال داده می‌شوند.
 
ارصلانی، ادامه داد: با تلاش عوامل امدادی راه آهن تا یک ساعت آینده این مسیر برای تردد قطار‌ها بازگشایی می‌شود.
 
وی گفت: هم اکنون ۲ قطار به مقصد مراغه و تبریز در این مسیر قرار دارند که به علت بروز این حادثه با تاخیر به مقصد خود خواهند رسید. 
 
شهرستان مراغه در شاهراه ارتباطی ریلی شمالغرب کشور واقع شده و با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی