تیتر امروز

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است

این دوازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.
فرماندار سراب خبر داد:

نیاز ۱۲۰ خانوار زلزله زده در سراب به کانکس

فرماندار سراب گفت: هم اکنون اسکان موقت زلزله زدگان بیش از آوار برداری اولویت داشته و ۱۲۰ خانوار در مناطق زلزله زده سراب نیاز به کانکس دارند.

کد خبر: ۴۲۰۵۶
۱۳:۵۵ - ۲۷ آبان ۱۳۹۸

نیاز ۱۲۰ خانوار زلزله زده در سراب به کانکس

دیدارنیوز ـ ایرج سقفی در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به برودت هوا در مناطق زلزله زده سراب، نیاز به ساخت هر چه سریع‌تر اتاقک‌های پیش ساخته و یا تامین کانکس برای اسکان موقت زلزله زدگان داریم.
 
وی اضافه کرد: هم اکنون ساخت تعدای از اتاقک‌های ۱۲ متری توسط بنیاد مسکن آغاز شده و چادر و لوازم گرمایشی به اندازه کافی در اختیار زلزله زدگان قرار گرفته است.
 
وی گفت: در حال حاضر مشکلی از نظر آوار برداری و تجهیزات نداریم، آواربرداری زمانی ضرورت دارد که بخواهیم اقدام به ساخت خانه‌های دائمی کنیم. زیاد بودن تعداد ماشین آلات در یک منطقه نشانه پیشرفت نبوده و نیاز به برنامه‌ریزی درست دارد.
 
ثقفی خاطرنشان کرد: مدیریت بحران به صورت برنامه‌ریزی شده، منطقی و علمی در این منطقه پیش می‎رود و تعدای کانکس در اینجا توزیع شده است.
 
وی بیان کرد: ۳۰ دستگاه کانکس در مرحله اول و ۲۰ دستگاه نیز در مرحله دوم توزیع شده است و اگر ۷۰ دستگاه نیز توزیع شود، می‌توان ۱۲۰ خانوار را اسکان داد.
 
وی گفت: ۷۰۰ الی ۸۰۰ خانوار متقاضی دریافت وام ۱۰ میلیونی برای اجاره خانه هستند که این مبلغ به حدود ۱۰۰ نفر پرداخت و به بانک‌ها نیز توصیه شده است تا همکاری لازم را دراین خصوص داشته باشند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی