تیتر امروز

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ظریف: روند انتخاب اعضای دولت به صورت شفاف صورت می‌گیرد/ باقری: دنبال توافق جدیدی نیستیم، هدفمان احیای برجام است

این دوازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.

»۱۵۲۱» سامانه‌ی پرداخت تلفنی برق تبریز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز به تشریح خدمات سامانه‌ی تلفنی ۱۵۲۱ پرداخت و گفت: مشترکان می‌توانند با دنبال کردن کد‌های دستوری از طریق شماره‌ی ۱۵۲۱ قبوض برق خود را پرداخت کنند.

کد خبر: ۴۱۳۴۲
۱۳:۰۱ - ۲۱ آبان ۱۳۹۸

۱۵۲۱، سامانه‌ی پرداخت تلفنی برق تبریز

دیدارنیوز ـ عادل کاظمی سامانه‌ی پرداخت غیرحضوری و تلفنی ۱۵۲۱ شرکت توزیع نیروی برق تبریز را راهکاری دیگر برای پرداخت تلفنی صورتحساب قبض برق عنوان کرد.
 
به گفته‌ی وی، مشترکان می‌توانند تنها با داشتن شناسه‌ی قبض ۱۳ رقمی و یا شماره‌ی اشتراک برق خود با مراجعه به سامانه‌ی تلفنی ۱۵۲۱ نسبت به پرداخت قبض برق اقدام کنند.
 
وی اضافه کرد: از قابلیت‌های مهم این سامانه ارتباط آنلاین با سیستم جامع خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تبریز است که امکان خطا در پرداخت دوباره‌ی قبوض یا وارد کردن شناسه‌ی پرداخت اشتباه را منتفی می‌کند.
 
کاظمی همچنین یادآور شد: این سامانه قابلیت دریافت و همچنین ارسال پیام کوتاه و پست الکترونیکی را داراست و به مشترکان امکان ارسال پیام‌ها و نظرات خود را نیز می‌دهد.
 
به گزارش شرکت توزیع نیروی برق تبریز، وی در پایان با بیان اینکه این سامانه به دلایلی غیرفعال شده بود، خاطرنشان کرد: این سامانه بار دیگر توسط توانیر فعال شده و در دسترس مشترکان قرار گرفته است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی