تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ تغییر چندباره خبر ایسنا درباره پیداشدن محل هلی‌کوپتر! +عکس
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ تغییر چندباره خبر ایسنا درباره پیداشدن محل هلی‌کوپتر! +عکس

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی اعلام کرد:

راه اندازی خانه سمن ها در آذربایجان غربی

علی مصطفوی در جلسه کارگروه توسعه مشارکت سازمان های مردم نهاد در تامین حقوق شهروندی که در محل استانداری برگزار شد،  از راه اندازی خانه سمن ها در استان خبر داد و گفت: تمامی مقدمات لازم برای راه اندازی خانه سمن ها در استان فراهم شده و بزودی شاهد افتتاح خانه سمن ها در مرکز استان خواهیم بود. 

کد خبر: ۳۷۷۸۰
۱۰:۴۷ - ۱۶ مهر ۱۳۹۸

دیدارنیوز- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: خانه سمن ها در آذربایجان غربی راه اندازی می شود.

به گزارش ایسنا، علی مصطفوی در جلسه کارگروه توسعه مشارکت سازمان های مردم نهاد در تامین حقوق شهروندی که در محل استانداری برگزار شد،  از راه اندازی خانه سمن ها در استان خبر داد و گفت: تمامی مقدمات لازم برای راه اندازی خانه سمن ها در استان فراهم شده و بزودی شاهد افتتاح خانه سمن ها در مرکز استان خواهیم بود. 

وی با اشاره به اهمیت فعالیت سازمان های مردم نها د در کشور گفت: مشارکت در اداره امور کشور و کمک به دولتمردان در این زمینه از اهدف مهم فعالیت های سازمان های مردم نهاد است.

مصطفوی ادامه داد: در سال گذشته و در دولت آقای روحانی از منشور حقوق شهروندی در کشور رونمایی شد و ما امروز بسیار خرسندیم که زمینه اجرایی شدن آن در کشور فراهم می شود.

معاون سیاسی استاندار همچنین با تاکید بر نقش موثر سازمان های مردم نهاد در تامین حقوق شهروندی ادامه داد: در نهادینه کردن مسائل اجتماعی و حقوق شهروندی باید تلاش بیشتری صورت گیرد و سازمان های مردم نهاد می توانند در این زمینه فعالتر عمل کرده و به دولت کمک کنند. 

طباطبایی مدیر کل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی نیز در این جلسه، استفاده از ظرفیت ها سازمان های مردم نهاد در نهادینه کردن حقوق شهروندی در جامعه را مورد تاکید قرار داد. ‌

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی