تیتر امروز

شمس اردکانی: سرهنگ عراقی خبر جنگ را ۱۰ روز قبل از حمله صدام به من داده بود که در یک تلگراف رمز به مرکز ارسال کردم ولی بایگانی شد...
پنجمین قسمت تاریخ شفاهی با علی شمس ارکانی

شمس اردکانی: سرهنگ عراقی خبر جنگ را ۱۰ روز قبل از حمله صدام به من داده بود که در یک تلگراف رمز به مرکز ارسال کردم ولی بایگانی شد...

در پنجمین قسمت از تاریخ شفاهی با علی شمس ارکانی درباره اولین ماموریت او یعنی سفیر شدن در کویت و حواشی روزهای قبل از جنگ تحمیلی گفت و گو کردیم.
ابهام در آتش‌بس ۲۱ روزه لبنان/ ترامپ، ایران را تهدید به حمله کرد/ پیشنهاد پزشکیان برای آینده فلسطین
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ابهام در آتش‌بس ۲۱ روزه لبنان/ ترامپ، ایران را تهدید به حمله کرد/ پیشنهاد پزشکیان برای آینده فلسطین

این سی‌ و دومین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
در نشست مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کلانشهر‌های کشور عنوان شد؛

هوشمندسازی نیاز اساسی کلانشهرها

رئیس دانشگاه ارومیه گفت: استفاده از فناوری اطلاعات در کلانشهر‌ها امری اجتناب ناپذیر است.

کد خبر: ۳۷۲۳۲
۱۵:۵۱ - ۱۰ مهر ۱۳۹۸

امروزه هوشمندسازی کلانشهر‌ها یک ضرورت است

دیدارنیوز ـ رحیم حب نقی در نشست مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کلانشهر‌های کشور که در سالن جلسات هتل پارک ارومیه برگزارشد حرکت به سمت هوشمند سازی شهر‌ها را یک نیاز اصلی برای کلانشهر‌ها قلمداد کرد و یاد آور شد: دانشگاه‌ها و متخصصین حوزه فناوری می‌توانند شهرداری‌ها را در رسیدن به هدف‌های نوین در این حوزه رهنمون سازند.
 
حب نقی با اشاره به اینکه استفاده از دانش و تکنولوژی پیشرفته برای کلانشهر‌ها امری ضروری است تصریح کرد: شهرداری‌ها می‌توانند با بهره گیری از تجهیزات و نیروی انسانی متخصص نیاز به تکنولوژی‌های نوین را به خوبی رفع کنند.
 
رئیس دانشگاه ارومیه اظهار کرد: شهرداری کلانشهر‌ها باید در کنار توسعه فناوری به توسعه در مسائل جامعه شناختی شهری، فرهنگی و انسانی توجه کنند.
 
حب نقی ادامه داد: با وجود مشکلات پیش روی شهرداری ها، در سال‌های گذشته اقدامات موثری در ارومیه در جهت آموزش و آشنایی مردم با تکنولوژی‌های نوین و توسعه زیر ساخت‌ها صورت گرفته است.
 
وی افزود: دانشگاه ارومیه دارای دانشکده برق و کامپیوتر و مرکز آپا بوده و آمادگی دارد با شهرداری‌های استان در جهت توسعه فناوری شهری و تجهیز زیرساخت‌ها همکاری کند.
 
گفتنی است: در ادامه تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه ارومیه و شهرداری ارومیه در جهت گسترش حوزه ارتباطات و فناوری منعقد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی