تیتر امروز

واکنش‌ها به ترور حسن نصرالله/ اسرائیل در حالت آماده‌باش/ محدودیت انتشار تصاویر نصرالله در اینستاگرام
حمله وحشیانه اسرائیل به بیروت (بروز رسانی می‌شود)

واکنش‌ها به ترور حسن نصرالله/ اسرائیل در حالت آماده‌باش/ محدودیت انتشار تصاویر نصرالله در اینستاگرام

رژیم اسرائیل در ادامه تجاوزات نظامی خود به غزه و بیروت، شب گذشته (جمعه) با بمب‌های سنگین چند ساختمان را در بیروت با خاک یکسان کرد. مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان این اتفاق را جنایتی آشکار...
 تیر خلاص امام خمینی به فقه و فقاهت و حوزه/ بسیاری از فقها از نظرشان برگشته اند/ شیخ فضل الله نوری معتقد بود که حکومت حق سلاطین است
در بیستمین برنامه دیدار اندیشه با محمدمنصورنژاد، محقق و دین پژوه مطرح شد:

 تیر خلاص امام خمینی به فقه و فقاهت و حوزه/ بسیاری از فقها از نظرشان برگشته اند/ شیخ فضل الله نوری معتقد بود که حکومت حق سلاطین است

در بیستمین برنامه دیدار اندیشه با محمد منصورنژاد دین پژوه، استاد دانشگاه درباره "جایگاه نظریه ولایت فقیه در فقه و قانون اساسی" گفتگو کردیم.

آمادگی ۱۲ کشور برای شرکت در مسابقات اورآسیایی بودو در ارومیه

دبیر گروه بودو کشور گفت: تاکنون ۱۲ کشور برای شرکت در نخستین دوره مسابقات اورآسیایی این رشته که ۲۳ مرداد ماه جاری به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود، اعلام آمادگی کرده‌اند.

کد خبر: ۳۱۵۵۳
۱۰:۰۵ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۸

آمادگی ۱۲ کشور برای شرکت در مسابقات اورآسیایی بودو در ارومیهدیدارنیوز ـ سعید سلیمان‌زاده افزود: در این مسابقات تیم‌هایی از کشور‌های پاکستان، افغانستان، ترکیه، جمهوری خودمختارنخجوان، جمهوری‌آذربایجان، گرجستان، هندوستان، ازبکستان، سوئد، مراکش، نیجریه و روسیه آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.

 
وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود نزدیک به ۳۵۰ ورزشکار خارجی و ایرانی در این مسابقات حاضر شوند، گفت: مسابقات در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان و در رشته‌های فول‌کنتاک، کیوان‌رولز، سلاح‌های نمایشی و فردی و شکستن اجسام سخت برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: ایران در قالب ۲ تیم منتخب «الف و ب» و با هدایت فرشید کریمی و کمال علیخواه از مربیان مجرب و باسابقه آذربایجان‌غربی در این دوره از رقابت‌ها حاضر می‌شود.
 
دبیر گروه بودو کشور گفت: فائق رافیف /Faeg rafiof/ رییس فدراسیون جهانی بودو میهمان ویژه این مسابقات در ارومیه خواهدبود.
 
سلیمان‌زاده افزود: ورود و پذیریش تیم‌ها و مراسم وزن‌کشی ورزشکاران روز ۲۳ مردادماه انجام می‌شود و مبارزه‌ها از صبح روز پنج‌شنبه ۲۴ مرداد ماه آغاز و شامگاه جمعه به پایان می‌رسد.
 
وی گفت: هفته گذشته نیز مسابقات قهرمانی بودو کشور با حضور ۵۰۰ بودوکار از ۱۳ استان کشور به مدت ۲ روز به میزبانی ارومیه برگزار شد.
 
وی بیان کرد: در این دوره از رقابت‌ها رزمی‌کارانی از استان‌های آذربایجان‌غربی، تهران، اصفهان، آذربایجان‌شرقی، کردستان، اردبیل، مازندران، خوزستان، کرمانشاه، لرستان، خراسان‌شمالی، قم و زنجان طی روز‌های چهارم و پنجم مرداد ماه به رقابت پرداختند که در پایان آذربایجان‌غربی به مقام قهرمانی رسید، تیم اصفهان بر سوی نایب قهرمانی ایستاد و آذربایجان‌شرقی به مقام سوم دست یافت.
 
دبیر گروه بودو کشور گفت: بر اساس نظر کمیته فنی، نفرات برتر به اردوی تیم منتخب بودو ایران دعوت شدند تا برای حضور در مسابقات ۲۰۱۹ اوراسیا که از ۲۳ تا ۲۵ مرداد ماه جاری به میزبانی ارومیه در سالن ۶ هزار نفری غدیر این شهر برگزار می‌شود، آماده شوند.
آمادگی ۱۲ کشور برای شرکت در مسابقات اورآسیایی بودو در ارومیه
گفتنی است: رشته ورزشی بودو یکی از سبک‌های هنر‌های رزمی است که پیشتر زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی فعالیت داشت و از این پس با تشکیل گروه رزمی جدید عملکرد مستقلی خواهد داشت. 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی