تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
شوک بزرگ به سرخپوشان؛

نامه فسخ قرارداد برانکو به باشگاه پرسپولیس رسید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که به خاطر مطالباتش حاضر به ادامه همکاری نشده، نامه فسخ قرارداد خود را برای مسئولان این باشگاه ارسال کرده است و فصل آینده سرمربی این تیم نخواهد بود.

کد خبر: ۲۷۷۱۵
۱۵:۴۷ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ که بابت عدم پرداخت مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس ناراحت بود امروز نامه فسخ قرارداد خود را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرد.

سرمربی سرخپوشان پایتخت ضمن ابراز ناراحتی بابت عدم پرداخت مطالباتش قید کرده است مشکل مربوط به همکاران وی نیز حل نشده است و او حاضر به ادامه همکاری با باشگاه پرسپولیس نیست.

قرار است سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مذاکره با مسئولان باشگاه پیرامون دریافت مطالباتش به توافق برسد و از آنجایی که باشگاه به تعهدات مالی اش عمل نکرده است، وی بابت فسخ قرارداد سال آینده اش خسارتی به باشگاه نخواهد داد.


منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی