تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

توهین‌های ادامه‌دار والبالیست لهستانی علیه ایرانی‌ها: حرفم را پس نمی‌گیرم

کاپیتان تیم‌ ‌ملی والیبال لهستان تاکید کرد حرف‌هایی که درباره بازیکنان و هواداران تیم ملی والیبال ایران زده است را پس نمی‌گیرد و همچنان بر موضع قبلی خود است.

کد خبر: ۲۶۷۶۵
۱۴:۲۴ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از سایت اسپورت لهستان، میشل کوبیاک، کاپیتان تیم ملی والیبال لهستان که صحبت‌های جنجال برانگیزی درباره بازیکنان و هواداران ایرانی داشت، در بیانیه‌ای موضع قبلی خود را تکرار کرد و در بیانیه‌ای که در اختیار اصحاب رسانه این کشور گذاشت، این طور به اتفاقات واکنش نشان داد:

اول از همه مثل همه افراد من این حق را دارم که نظر و عقیده خودم را بیان کنم. دوم اینکه من این حق و حتی این وظیفه را دارم که وقتی در زمین مسابقه از طرف بازیکنان و هواداران تیم رقیب به خودم، خانواده‌ام و دوستانم توهین می‌شود و ما را تهدید می‌کنند و توهین می‌کنند پاسخ دهم و این اتفاق زمانی رخ داد که ما با نماینده والیبال ایران بازی کردیم.

من کاملاً تاکید می‌کنم که کلماتی که از دهانم خارج شد تنها به آن افرادی بود که مستقیماً با آنها در ارتباط بودم بازیکنان ایرانی و هوادارانشان. متأسفم که از حرف‌های من برداشت دیگری شد. شاید در موقعیت اشتباهی چنین صحبت‌هایی را بیان کردم. می‌خواهم این را تاکید کنم که من خارجی ستیز نیستم و چنین دیدگاهی را ندارم و دیدگاه‌های مرتبط با نژاد پرستی، بی احترامی به پرچم و هویت کشورها قابل قبول نیست و برای یک ورزشکار به هیچ وجه زیبنده و مناسب نخواهد بود.

همچنین باید تاکید کنم که من نظرم را درباره بازیکنان و هواداران تیم ملی والیبال ایران که به خانواده و دوستانم توهین کرده‌اند عوض نمی‌کنم."


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی