تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

قدردانی سیدمحمد خاتمی از کمک به مردم سیل زده

سیدمحمد خاتمی ضمن ابراز همدردی با مردم شریف و نجیب آسیب دیده در حادثه سیل گسترده، به ویژه در استان‌های گلستان، فارس، لرستان و خوزستان،  از همدلی و همراهی مردم با آسیب دیدگان قدردانی کرد.

کد خبر: ۲۳۴۸۰
۲۲:۳۱ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۸

دیدارنیوز - رئیس دولت اصلاحات که در آستانه ولادت با سعادت حضرت سید الشهدا علیه السلام در جمع علاقمندانی که برای عرض تسلیت درگذشت همکار و یار دیرین وی، شادروان غلامرضا موسی رمضانی در دفتر وی گردد آمده بودند سخن می گفت با تأکید بر ضرورت آسیب شناسی حوادث اخیر به جای مقصر یابی اظهر امیدواری کرد سیستم های هشدار و پیش بینی کشور به تکنولوژی روز دنیا مجهز شوند تا حداقل از حجم آسیب های بلایای طبیعی کاسته شود.

رئیس جمهوری اسبق ایران با تقدیر از اقدامات دولت و سایر نهادهای کشوری و لشکری و دستگاه های خدمت‌رسان، بر ضرورت انسجام هرچه بیشتر تلاش‌ها و رسیدگی مسؤولانه و عاجل به وضعیت مناطق درگیر تأکید کرد.

سیدمحمد خاتمی بار دیگر با ستایش همدلی و حضور پرمهر مردم کشور در کنار آسیب دیدگان، علی‌رغم خسارت‌های فراوانی که باید با برنامه ریزی دقیق و عزم جدی نظام به سرعت جبران شود، اظهار امیدواری کرد با درایت، این حوادث به فرصت تبدیل شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی