تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

بازگشایی آزادراه «قزوین- رشت»

News Image Lead

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین از بازگشایی مسیر جنوب به شمال آزادراه «قزوین-رشت» خبر داد.

کد خبر: ۲۳۲۰۳
۱۰:۳۹ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ قدرت‌الله مهدیخانی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اعلام کرد: مسیر جنوب به شمال آزادراه «قزوین-رشت» که به دلیل رانش زمین مسدود شده بود، با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.

وی یادآور شد: شب گذشته مسیر جنوب به شمال این آزادراه به علت طغیان رودخانه و رانش زمین مسدود شده بود که ساعاتی بعد، این مسأله مسیر شمال به جنوب را هم مسدود کرد. پیش‌تر مسیر شمال به جنوب این محور باز شد و اکنون مسیر جنوب به شمال آزادراه «قزوین-رشت» نیز پیش بازگشایی شد و تردد در آن جریان دارد.

مدیرکل مدیریت بحران توصیه کرد: رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه به نکات ایمنی توجه داشته باشند و در صورت بروز ترافیک از ایجاد گره‌های ترافیکی خودداری کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی