تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
پایگاه khamenei.ir منتشر کرد

مهم‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله‌ رهبر انقلاب در سال ۹۷ کدام است؟

News Image Lead

پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مهم‌ترین جمله رهبر انقلاب از نظر مخاطبان را به نظرسنجی گذاشت.

کد خبر: ۲۲۷۰۶
۱۱:۱۹ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
 

دیدارنیوز ـ پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مهم‌ترین جمله رهبر انقلاب از نظر مخاطبان را به نظرسنجی گذاشت. در این نظرسنجی آمده است:

به نظر شما مهم‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال ۱۳۹۷ کدام جمله است؟ لطفاً نظرات خود را از طریق همین صفحه ارسال یا آن را به شماره‌ی ۲۰۱۱۰ پیامک کنید.

در ذیل این صفحه، برخی جملات برا مرور آماده شده است ولی مخاطبان محترم می‌توانند برای بررسی جامع و  سهولت در انتخاب از صفحات آرشیو «بیانات»، «پیام‌ها» و «سخن‌نگاشت» و جستجو، عبارت مورد نظر خود را بیابند. این نظرسنجی تا بیست و نهم اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی