تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

رژیم صهیونیستی درحال بررسی آتش‌بسی طولانی مدت با حماس است

رژیم صهیونیستی براساس پیشنهاد مصر و قطر در حال بررسی موافقت با آتش‌بسی طولانی مدت با حماس بعد از مخالفتش با این پیشنهاد طی هفته‌های اخیر است،

کد خبر: ۲۱۶۴
۱۰:۳۴ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - به نقل از شبکه ۱۰ رژیم صهیونیستی، این رژیم از درخواست خود از حماس که بر غزه حکومت می‌کند، مبنی بر خلع سلاح این جنبش و کنترل دولت وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین به جای حماس بر این منطقه ساحلی صرف نظر کرده است.

به موجب گزارش‌ این شبکه، دیپلمات‌های اسرائیلی دریافته‌اند که با نامساعد شدن وضعیت جسمانی محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین احتمال بازگشت دولت وابسته به آن به غزه کاهش می‌یابد.

طبق این گزارش، روزنامه تایمز آو اسرائیل آورده است، مسؤولان مصری و قطری پیشنهاداتی را در زمینه دستیابی به توافقی ارائه کرده‌اند که اسرائیل را وادار به کاهش شدید محاصره غزه در مقابل آتش‌بس و توقف حملات موشکی و راکتی و حفر تونل‌ها در مرزهای غزه از سوی مقاومت می‌کند.

طبق این گزارش، مصری‌ها محدودیت‌های اعمال شده علیه گذرگاه مرزی رفح با غزه را به عنوان بخشی از قرارداد مورد نظر کاهش خواهند داد.

یک مقام عالی‌رتبه در کاخ سفید نیز به این شبکه اسرائیلی گفت: حماس که به دنبال نابودی اسرائیل است یک "چالش" محسوب می‌شود.

این مقام افزود: هیچ یک از شرکای ما طرحی که موفقیت آمیز باشد، ندارند اما ما تلاش می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد، آمریکا بر کشورهای خاورمیانه فشار وارد می‌کند تا علنا اعلام کنند حماس مسئول تنش در غزه است.

روز چهارشنبه نیز ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن و عبدالفتاح سیسی، رئیس‌جمهوری مصر در قاهره درباره تحولات منطقه و در راس آن فلسطین ملاقات کردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی