تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
سخنگوی وزارت کشور:

امکان حضور اقلیت‌های دینی در انتخابات مجلس و شوراها وجود دارد

سخنگوی وزارت کشور در واکنش به خبرسازی رسانه‌های معاند درباره امکان حضور اقلیت‌های دینی در انتخابات مجلس و شوراها گفت: داوطلبان اقلیت‌های دینی رسمی می‌توانند در انتخابات مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا شرکت کرده و باید التزام به دین خود داشته باشند.

کد خبر: ۲۱۲۲۲
۰۸:۳۴ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز - سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور در واکنش به تحریف رسانه‌های معاند با انتشار موادی از لایحه جامع انتخابات، بر حضور اقلیت‌های دینی رسمی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا تاکید کرد.

وی ادامه داد: حضور ⁧ داوطلبان ⁩ اقلیت‌های دینی رسمی در انتخابات از ⁧ حقوق اساسی ⁩ کشور جمهوری اسلامی ایران است. طبق مواد ۵۵، ۵۷ و ۵۸ ⁧ لایحه جامع انتخابات، ⁩ اقلیت‌های دینی رسمی می‌توانند در انتخابات مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا ثبت نام کنند. طبق تبصره ذیل ماده ۵۵ این لایحه داوطلبان ⁧ اقلیت‌های دینی رسمی ⁩ باید التزام به ⁧ دین خود ⁩ داشته باشند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی