تیتر امروز

ابوالفتح: ترامپ، شخصا در پی تفاهم با تهران بوده و به صلح رومی معتقد است/ وقتی آمریکا از تمایل به مصالحه گفته، یعنی الگوی لیبی درباره ایران منتفی است/ تهدید کردن برخی، نباید به مانند بومرنگ بر سر کشور برگردد
گفتگوی ویژه دیدارنیوز با یک تحلیلگر ارشد مسائل آمریکا درباره مذاکرات مسقط

ابوالفتح: ترامپ، شخصا در پی تفاهم با تهران بوده و به صلح رومی معتقد است/ وقتی آمریکا از تمایل به مصالحه گفته، یعنی الگوی لیبی درباره ایران منتفی است/ تهدید کردن برخی، نباید به مانند بومرنگ بر سر کشور برگردد

امیرعلی ابوالفتح، تحلیلگر ارشد مسائل ایالات متحده در گفتگوی ویژه دیدارنیوز، پیرامون مذاکرات ایران و آمریکا در عمان، ابعاد و دامنه تحولات این مذاکرات را مورد بررسی قرار داده است.
«صلح لیبرال در خاورمیانه، امکان یا امتناع؟»
دیدارنیوز گزارش می‌دهد

«صلح لیبرال در خاورمیانه، امکان یا امتناع؟»

«صلح لیبرال در خاورمیانه، امکان یا امتناع؟» عنوان نشستی بود که به همت پژوهشکده مطالعات پیشرفته‌ خاورمیانه با همکاری حلقه‌ی مطالعاتی‌ یک چند، در محل این پژوهشکده برگزار شد.
گفتگوهای غیرمستقیم ایران و آمریکا تمام شد/ عراقچی: مذاکرات در فضای احترام متقابل انجام شد/ وزیر خارجه در راه تهران
امروز ایران و آمریکا در عمان گفتگو کردند

گفتگوهای غیرمستقیم ایران و آمریکا تمام شد/ عراقچی: مذاکرات در فضای احترام متقابل انجام شد/ وزیر خارجه در راه تهران

امروز شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۴، مذاکرات غیرمستقیم میان مقامات ایران و آمریکا در کشور عمان برگزار شد و قرار است این گفتگوها هفته آینده نیز ادامه داشته باشد.. عباس عراقچی، وزیر خارجه کشورمان و استیو...
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش:

آموزش و پرورش بودجه ویژه برای رفع عوامل بازماندگی از تحصیل ندارد

News Image Lead

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه به آموزش و پرورش بودجه ویژه‌ای برای رفع عوامل بازماندگی از تحصیل به علت فقر و آسیب‌های اجتماعی داده نمی‌شود،گفت: تمام تلاش ما جذب این کودکان با همکاری نهادهای مرتبط است. در این جهت سال گذشته ۱۴۲ هزار کودک بازمانده از تحصیل شناسایی شدند و ۳۰ هزار نفرشان به مدرسه برگشتند.

کد خبر: ۲۰۲۸۱
۰۹:۲۹ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
دیدارنیوز - رضوان حکیم‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برنامه انسداد مبادی بیسوادی که در سال ۹۲ از سوی وزرای آموزش و پرورش و کشور به استان‌ها ابلاغ شد، اظهار کرد: در همین راستا دستورالعملی به ادارات آموزش و پرورش ارسال کردیم تا امر جذب و شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل توسط راهبران آموزشی بویژه در مناطق محروم دنبال شود.

وی افزود: آموزش و پرورش وظیفه دارد فضای آموزشی و معلم را برای کودکان مراجعه کننده به منظور ثبت نام مهیا کند اما برای کودکان بازمانده از تحصیل باید اقدام به رفع موانع کرد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه به آموزش و پرورش بودجه ویژه‌ای برای رفع عوامل بازماندگی از تحصیل به علت فقر و آسیب‌های اجتماعی داده نمی‌شود، هرچند تمام تلاش ما جذب این کودکان با همکاری نهادهای مرتبط است، گفت: به منظور پیشبرد این برنامه ستادی تشکیل داده‌ایم و دستگاه‌ها و سازمان‌های ذیربط از جمله وزارت رفاه، سازمان بهزیستی و کمیته امداد در آن حضور دارند.

حکیم‌زاده افزود: وظایف هرکدام از دستگاه‌ها در جلسه اخیر وزرای آموزش و پرورش و رفاه مشخص شده و امید است شاهد هم‌افزایی در این زمینه باشیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۴۲ هزار کودک بازمانده از تحصیل شناسایی شدند، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته ۳۰ هزار نفر از این کودکان به مدرسه برگشتند. در همین راستا ما موفق شدیم با همکاری وزارت کشور و وزارت امور خارجه ۵۵۰۰ کودک بازمانده از تحصیل که مدارک هویتی نداشتند را با صدور کارت حمایت تحصیلی در مدارس ثبت نام کنیم.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
امروز يکشنبه ۲۴ فروردين
امروز يکشنبه ۲۴ فروردين
امروز يکشنبه ۲۴ فروردين
امروز يکشنبه ۲۴ فروردين
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی