تیتر امروز

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.
معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند
گفت‌وگوی دیدار با کارشناس حوزه معدن و صنایع وابسته

معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز، میزبان امیربیژن یثربی استاد پیشین دانشگاه، عضو سابق هیات پژوهشی دانشگاه اگزتر انگلستان در گروه ژئوتکنیک و مسئول تجاری‌سازی رشته صنایع و معادن پارک علم و فناوری...
سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.

دعوت عمومی برای خلق حماسه حضور در فجر چهلم انقلاب اسلامی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از ملت بزرگ و آگاه ایران اسلامی و تمامی گروه‌ها، احزاب و تشکل‌های وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی دعوت کرد تا بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و آمیخته با بصیرت خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، «شکوه وحدت و همبستگی حضور ملی، عزت و عظمت و اقتدار» خویش را به نمایش گذاشته و با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت نمایند.

کد خبر: ۲۰۲۶۳
۲۱:۳۰ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز - متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

یوم الله بیست و دوم بهمن، نقطه اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت و باز تعریف حمایت چهار دهه از انقلاب اسلامی است. حضور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در راهپیمایی باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر میهن اسلامی ایران برای عموم مردم و سیاستمداران دنیا، معنایی متفاوت خواهد داشت که برای دوستان مایه نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایه یأس و ناامیدی است.

اینک در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در سالی که با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده همچون سنوات قبل سیمای شهرها و روستاها در سراسر کشور شاهد برپایی اجتماع عظیم و میلیونی مردم و برپایی، راهپیمایی "یوم‌الله ۲۲ بهمن" است که به صورت یکپارچه و همزمان، در بیش از یکهزار شهر، شهرستان و بیش از ۱۰ هزار روستا در سراسر کشور و در تهران با سخنرانی ریاست محترم جمهوری برگزار می‌شود.

روز ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ همۀ دنیا شاهد خواهند بود که همزمان با خیابان‌های تهران و مسیرهای دوازده‌گانه منتهی به میدان بزرگ آزادی، میادین اصلی و مسیرهای اعلام‌شده تمامی شهرها، مردم گرانقدر ایران با هر بینش سیاسی، هر نوع سلیقه اجتماعی و از هر دین، قوم و نژادی همه یک صدا «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» را فریاد خواهند زد.

راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن؛ مردم همیشه در صحنه و بصیر ایران اسلامی صبح دوشنبه، به طور همزمان در سراسر کشور و در تهران از ساعت ۹:۰۰ صبح از مسیرهای دوازده گانه به سوی میدان آزادی، راهپیمایی خود را آغاز خواهند کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ملت بزرگ و آگاه ایران اسلامی و تمامی گروه‌ها، احزاب و تشکل‌های وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی دعوت می‌نماید تا بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و آمیخته با بصیرت خود در صحنۀ آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه، «شکوه وحدت و همبستگی حضور ملی، عزت و عظمت و اقتدار» خویش را به نمایش گذاشته و با آرمان‌های بلند بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» و شهدا و مقام معظم رهبری «مدظله العالی» تجدید بیعت نمایند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی