تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
به نقل از کانال تلگرامی محمود احمدی‌نژاد

نامه تند و افشاگرانه محمود احمدی‌نژاد به سردار قاسم سلیمانی

محمود احمدی‌نژاد در نامه‌ای تند به قاسم سلیمانی صراحتا اعلام کرد که نفوذ او باعث شد که برادر اسحاق جهانگیری از زندان آزاد شود.

کد خبر: ۱۸۵۹۱
۰۸:۲۳ - ۲۵ دی ۱۳۹۷
نامه تند و افشاگرانه محمود احمدی‌نژاد به سردار قاسم سلیمانیدیدارنیوز - متن نامه محمود احمدی‌نژاد به سردار قاسم سلیمانی به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشگر پاسدار حاج قاسم سلیمانی

فرمانده محترم سپاه قدس

سلام علیکم

گفته می‌شود که جنابعالی در ماجرای دستگیری برادر آقای جهانگیری، معاون اول رییس جمهور از سهامداران اصلی بانک گردشگری، پادرمیانی کرده و با توصیه به مقامات مربوطه موجبات آزادی ایشان را فراهم کرده‌اید.

در همین حال با اتهام کذب تحویل مبالغی توسط شما به آقای بقایی، ظلم بزرگی به این برادر مؤمن، پاک، خادم و انقلابی روا داشته شد.

متأسفانه حضرتعالی در این موضوع کاملاً آشکار حاضر به ادای شهادت نشدید و به مکاتبات متعدد و درخواست‌های مکرر بی توجه ماندید.

در اثر این کوتاهی یک فرد بی‌گناه مورد سنگین‌ترین مجازات‌های ظالمانه قرار گرفت و اینک ماه‌ها است که در زندان انفرادی و تحت نظر پزشکان در اسارت به سر می‌برد.

نمی‌دانم که دیگر چه اتفاقی باید بیفتد تا بعضی‌ها بیدار شوند و به مسیر ارزش‌های الهی، صیانت از آزادی، اجرای عدالت، دفاع از مظلوم و مقابله با ظلم بازگردند.

از خداوند متعال رفع ظلم و استقرار عدالت و عزت و آزادی را مسئلت دارم.

خادم ملت ایران

محمود احمدی نژاد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
9
6
زنده باد احمدی نژاد
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
2
2
خبرآنلاین گفته احمدی نژاد چندسال پیش به سردارقاسم سلیمانی توهین کرده سوال اینجاست چرا اون موقع گفته نشد حال درآستانه انتخابات ریاست جمهوری این مسعله راپیش کشیدندتااحمدی نژاد ردصلاحیت شودمطمعن باشیداگرایشان ردصلاحیت شود مشارکت درانتخابات بسیارپایین خواهد بود رهبرفرمودند: ملاک مشارکت بالای مردم است مشارکت بالا یعنی اقتدارنظام خودشهیدسلیمانی به خاطراقتدارنظام شهیدشد
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی