تیتر امروز

دیدار نتانیاهو با ترامپ؛ حمله دوباره به ایران؟/ جدی بودن خطر ابرتورم در ایران/ محمد خاتمی: راهی جز اصلاحات وجود ندارد
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

دیدار نتانیاهو با ترامپ؛ حمله دوباره به ایران؟/ جدی بودن خطر ابرتورم در ایران/ محمد خاتمی: راهی جز اصلاحات وجود ندارد

این صد و چهل و دومین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که امروز پنجشنبه ۴ دی‌ماه ۱۴۰۴ با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
شیرین هانتر: بزرگترین خطر این است که تهران فکر کند؛ مسئله نظامی آمریکا درباره ایران منتفی است/ تهران باید مستقیما و بدون واسطه با واشینگتن مذاکره کند/ نباید بگذاریم که نتانیاهو تنها کسی باشد که شرایط خاورمیانه را برای ترامپ تعریف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه «ایرانشهر» با استاد پیشین دانشگاه جرج تاون از واشینگتن

شیرین هانتر: بزرگترین خطر این است که تهران فکر کند؛ مسئله نظامی آمریکا درباره ایران منتفی است/ تهران باید مستقیما و بدون واسطه با واشینگتن مذاکره کند/ نباید بگذاریم که نتانیاهو تنها کسی باشد که شرایط خاورمیانه را برای ترامپ تعریف می‌کند

دیدارنیوز در برنامه «ایرانشهر» به سراغ شیرین هانتر، استاد برجسته و پیشین دانشگاه جرج تاون و تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی رفته و موضوعات مختلف از تحولات ونزوئلا، سند ملی ایالات متحده، مذاکره ایران...
مهدی پازوکی: مذاکره یعنی تسلیم، تفکر اسراییلی‌هاست که تندرو‌ها آن را بیان می‌کنند/ حدادعادل با مصوبه تثبیت قیمت بنزین گفت به مردم عیدی دادم!/ طرفداران وفاق بانیان وضع موجود هستند
گفت و گوی دیدار در برنامه تیتر با یک اقتصاددان و استاد دانشگاه

مهدی پازوکی: مذاکره یعنی تسلیم، تفکر اسراییلی‌هاست که تندرو‌ها آن را بیان می‌کنند/ حدادعادل با مصوبه تثبیت قیمت بنزین گفت به مردم عیدی دادم!/ طرفداران وفاق بانیان وضع موجود هستند

«تیتر» در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان مهدی پازوکی استاد دانشگاه و اقتصاددان بود؛ در این برنامه تخصصی درباره دلایل افزایش قیمت ارز و بحران‌های اقتصادی صحبت شد، ببینید و بخوانید.
در جلسه امروز شورای شهر تهران مطرح شد

شکسته‌شدن شیشه اتوبوس‌های برقی تهران در بندرعباس/ پیرهادی: شانس آوردیم اتوبوس‌ها آن طرف‌تر نبود

مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه برقی سازی در شهرداری تهران یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های شورای شهر تهران بود، افزود: قرار است تا شهریورماه ۶۰۰۰ تاکسی برقی وارد شود و ۱۱۰ اتوبوس برقی ما در بندرعباس مانده و خدا را شکر که در این حریق بندرعباس، به اتوبوس‌های ما صدمه‌ای نرسیده است و فقط دو شیشه اتوبوس‌ها دچار شکستگی شد و شانس آوردیم که اگر کمی اتوبوس‌ها آن طرف‌تر بود این اتوبوس‌ها نیز دچار سانحه می‌شد.

کد خبر: ۱۸۳۵۰۴
۱۲:۴۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۴

شکسته‌شدن شیشه اتوبوس‌های برقی تهران در بندرعباس

دیدارنیوز: اعضای شورای شهر تهران بعد از استماع گزارش مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران نظرات خود را بیان کردند.

میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران به دنبال احداث زیرساخت‌های شارژ خودروی برقی در سطح شهر است، گفت: اگر امکانات شارژ در داخل منزل تاکسیران ایجاد شود اقدام خوب و مثبتی خواهد بود و لازم است شهرداری تهران با نگاه مصرف کنندگان موضوعات و مشکلات را پیگری کند.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه برقی سازی در شهرداری تهران یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های شورای شهر تهران بود، افزود: قرار است تا شهریورماه ۶۰۰۰ تاکسی برقی وارد شود و ۱۱۰ اتوبوس برقی ما در بندرعباس مانده و خدا را شکر که در این حریق بندرعباس، به اتوبوس‌های ما صدمه‌ای نرسیده است و فقط دو شیشه اتوبوس‌ها دچار شکستگی شد و شانس آوردیم که اگر کمی اتوبوس‌ها آن طرف‌تر بود این اتوبوس‌ها نیز دچار سانحه می‌شد.

وی با بیان اینکه مسئله ثبت سفارش برای تاکسی و اتوبوس برقی باید حل شود، گفت:۱۱۰ دستگاه اتوبوس برقی ما در بندرعباس مانده و منتظر تمدید مجوزی است که لازم است وزارت اقتصاد و حتی شخص رییس جمهور وارد شود.

ناصر امانی رئیس کمیته منایع انسانی شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه در یک مرحله ایران خودرو متقاضیان ۹۸۶ هزار نفر بوده است که متقاضی خودروی فرسوده ۱۴۰ هزار نفر بودند، گفت: سهم شهر تهران از ۱۴۰ هزار متقاضی خودروی فرسوده را حداقل ۱۰ درصد در نظر بگیریم چرا باید برای تاکسی و نوسازی تاکسی اولویت قائل نباشند که سهمیه ویژه در نظر بگیرند و باید وزارت صمت و خودروسازان دقت کنند که قطره چکانی نوسازی تاکسی فرسوده در تهران جوابگوی رفع حجم آلودگی هوای تهران نیست.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌های برقی را در تهران می‌بینیم، اما تاکسی‌های برقی را در تهران نمی‌بینیم گفت: این تاکسی‌ها کجا کار می‌کنند که ما آنها را نمی‌بینیم؟

جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون حمل ونقل شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه در سال گذشته تنها ۱۵۰۰ تاکسی نوسازی شده و با این رویه صف انتظار نوسازی همه تاکسی‌ها ۵۵ سال طول می‌کشد، گفت: چطور ما می‌توانیم برویم چین و خودرو بخریم و بدهیم به دست رانندگان، اما نمی‌توانیم برویم با خودروساز تفاهم کنیم؟ سالانه بیش از ۱.۵ میلیون در سال تولید می‌شود و سهم تاکسیرانی در این میان معقول نیست و باید سبد تاکسی‌ها را متفاوت کنند.

وی با بیان اینکه همانطور که ارقام درشت برای خرید برقی‌ها پرداخت می‌کنیم باید برای خودرو‌های داخلی نیز تسهیلات بدهیم، گفت: متوسط سالانه باید ۱۰ هزار تاکسی نوسازی شود؛ اما این رویه رعایت نمی‌شود.

ارسال نظرات
امروز يکشنبه ۰۷ دی
امروز يکشنبه ۰۷ دی
امروز يکشنبه ۰۷ دی
امروز يکشنبه ۰۷ دی