تیتر امروز

شریف‌زادگان: از هر ١٠٠ خانوار ایرانی ۳۶ خانوار زیر خط فقر هستند/ اینکه از ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳، بیش از ۵ میلیون نفر به فقرای ایران اضافه شده، یک فاجعه اجتماعی است/ خط فقر در سه سال اخیر ۴۹ درصد رشد داشته/ از میزان طبقه متوسط جامعه ایران به شدت کاسته و به فقیران آن افزوده شده
در گفت‌و‌گوی دیدار در برنامه «ایرانشهر» با یک استاد دانشگاه مطرح شد

شریف‌زادگان: از هر ١٠٠ خانوار ایرانی ۳۶ خانوار زیر خط فقر هستند/ اینکه از ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳، بیش از ۵ میلیون نفر به فقرای ایران اضافه شده، یک فاجعه اجتماعی است/ خط فقر در سه سال اخیر ۴۹ درصد رشد داشته/ از میزان طبقه متوسط جامعه ایران به شدت کاسته و به فقیران آن افزوده شده

دیدار در یکی دیگر از سلسله گفت‌و‌گو‌های «ایرانشهر» به سراغ محمد حسین شریف‌زادگان، استاد برجسته دانشگاه شهید بهشتی رفته و موضوعات مختلف از مناسبات مربوط به توزیع ثروت، سرانه فقر و آثار و پیامدهای...
به نام مردم به کام نهادهای فرهنگی/ علیرضا بهبهانی: کشور را با بودجه رویاپردازی نمی‌توان اداره کرد/ مهدی پازوکی: چرا ردیف بودجه دانشگاه‌ها از نهادهای فرهنگی کمتر است
دیدار بودجه ۱۴۰۵ را بررسی می‌کند

به نام مردم به کام نهادهای فرهنگی/ علیرضا بهبهانی: کشور را با بودجه رویاپردازی نمی‌توان اداره کرد/ مهدی پازوکی: چرا ردیف بودجه دانشگاه‌ها از نهادهای فرهنگی کمتر است

دیدارنیوز پس از دفاع مسعود پزشکیان، رئیس جمهور از بودجه ۱۴۰۵ صحبت‌های او و تحلیل‌های کارشناسان درباره این بودجه را بررسی می‌کند.
دیدار نتانیاهو با ترامپ؛ حمله دوباره به ایران؟/ جدی بودن خطر ابرتورم در ایران/ محمد خاتمی: راهی جز اصلاحات وجود ندارد
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

دیدار نتانیاهو با ترامپ؛ حمله دوباره به ایران؟/ جدی بودن خطر ابرتورم در ایران/ محمد خاتمی: راهی جز اصلاحات وجود ندارد

این صد و چهل و دومین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که امروز پنجشنبه ۴ دی‌ماه ۱۴۰۴ با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

لوگوی ایران‌خودرو تغییر کرد

پس از تغییر مدیریت و مالکیت ایران‌خودرو در ماه گذشته، لوگوی این شرکت نیز تغییر کرده و ایران خودرو با رونمایی از لوگو جدید اعلام کرده که ترکیبی از عناصر سنتی و مدرن را به هم گره زده است.

کد خبر: ۱۸۱۷۵۳
۱۹:۲۶ - ۲۶ اسفند ۱۴۰۳

لوگوی ایران‌خودرو تغییر کرد

دیدارنیوز: لوگوی شرکت ایران‌خودرو تغییر کرد اما همچنان از نشان اسب و رنگ آبی در آن دیده می‌شود.

به نقل از دیجیاتو، پس از تغییر مدیریت و مالکیت ایران‌خودرو در ماه گذشته، لوگوی این شرکت نیز تغییر کرده است. در این لوگو همچنان از رنگ آبی و نشان اسب استفاده شده است، اما ظاهری جدید را به نمایش می‌گذارد.

ایران خودرو با رونمایی این لوگو مدعی شده که ترکیبی از عناصر سنتی و مدرن را به هم گره زده و این لوگو همچنین نشانه تعهد این شرکت به حفظ اصالت و حرکت به‌سمت آینده‌ای پایدار و دیجیتال است.

ارسال نظرات
امروز دوشنبه ۰۸ دی
امروز دوشنبه ۰۸ دی
امروز دوشنبه ۰۸ دی
امروز دوشنبه ۰۸ دی