تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

مصلحی: هدف‌شان در سال ۸۸ براندازی نظام بود

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه در سال ۸۸، موضوع انتخابات نبود، گفت: براندازی نظام هدف بود و باید موقعیت‌های منطقه‌ای را هم در آن زمان سنجید.

کد خبر: ۱۷۴۶۸
۰۹:۱۵ - ۰۹ دی ۱۳۹۷

دیدارنیوز - حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در گفتگوی تلفنی با برنامه نگاه یک با بیان اینکه در رویدادهای ۸۸ موضوع انتخابات نبود، بیان کرد: براندازی نظام هدف بود و باید موقعیت های منطقه ای را هم در آن زمان سنجید.

او خاطر نشان کرد: ستاد پیشگیری از تقلب انتخابات یک سال قبل تاسیس شد و در منطقه پیروزی جنگ ۳۳ روزه و ۲۲ روزه را با اقتدار جمهوری اسلامی داشتیم.

وزیر سابق اطلاعات یادآور شد: با طرح تقلب آبروی جمهوری اسلامی را در مجامع بین المللی بردند و فرصت ها را به تهدید تبدیل کردند.

مصلحی تاکید کرد: CIA و موساد در فتنه جدیدی که طراحی کردند با اشتباه محاسباتی می خواهند بین نخبگان، مسئولین و مردم شکاف ایجاد کنند و یکی را من اشاره می کنم و آن تهدید دشمن است تا مردم و مسئولین اشتباه محاسباتی کنند؛ همواره تهدید می کنند و طراحی دشمن این است و جان کری مرتب تهدید می کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی