تیتر امروز

سعید آجرلو: از گران شدن بنزین می‌ترسم/ پزشکیان نباید مثل روحانی شود/پاشنه آشیل وفاق، ادغام جناح‌های سیاسی است/ فیلترینگ کار نکرد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک فعال سیاسی اصولگرا

سعید آجرلو: از گران شدن بنزین می‌ترسم/ پزشکیان نباید مثل روحانی شود/پاشنه آشیل وفاق، ادغام جناح‌های سیاسی است/ فیلترینگ کار نکرد

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود با موضوع "وفاق ملی و سرمایه های اجتماعی" به سراغ سعید آجرلو، فعال سیاسی اصولگرا رفت. او معتقد است:پاشنه آشیل وفاق ادغام جناح‌های سیاسی است.
محبعلی: در صورت عدم کنترل روند کنونی، باید آماده ورود به یک جنگ تحمیل شده و گسترده باشیم/ بهشتی‌پور: مدیریت بحران آمریکا در مهار اسرائیل برای حمله به ایران موفق بود
کارشناسان در گفت‌‌وگو با دیدارنیوز بررسی کردند/ابعاد و پیامدهای حمله بامداد شنبه تل‌آویو به تهران چیست؟

محبعلی: در صورت عدم کنترل روند کنونی، باید آماده ورود به یک جنگ تحمیل شده و گسترده باشیم/ بهشتی‌پور: مدیریت بحران آمریکا در مهار اسرائیل برای حمله به ایران موفق بود

حمله هوایی بامداد شنبه ارتش اسرائیل به ۲۰ مرکز نظامی در ۳ استان کشور بهانه ای شد تا در گفت‌وگویی با قاسم محبعلی و حسن بهشتی‌پور از صاحبنظران و کارشناسان مسائل سیاست خارجی به ابعاد این حمله و...
حمله اسرائیل به ایران

انگلیس: ایران نباید پاسخ دهد

«کر استارمر» نخست‌وزیر انگلیس در واکنش به تجاوز هوایی اسرائیل علیه ایران گفت: «ایران نباید پاسخ دهد، چراکه منطقه نیازمند پرهیز از هرگونه تشدید تنش‌هاست.»

کد خبر: ۱۷۴۵۰۰
۱۱:۰۰ - ۰۵ آبان ۱۴۰۳

انگلیس: ایران نباید پاسخ دهد

دیدارنیوز: نخست‌وزیر انگلیس در واکنش به اقدام تنش‌زا و تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه ایران خواستار خویشتنداری تمام طرف‌ها شد.

«کر استارمر» نخست‌وزیر انگلیس به اقدام تنش‌زای رژیم صهیونیستی در بامداد امروز (شنبه) که در آن تل‌آویو مدعی است نقاطی از مراکز نظامی در ایران را هدف قرار داده، واکنش نشان داد و گفت ایران نباید به حملات اسرائیل پاسخ دهد.

او که برای شرکت در نشست سران کشور‌های مشترک المنافع به جزایر ساموآ سفر کرده است، همچنین گفت لندن به همراه شرکای خود از نزدیک این تحولات را دنبال می‌کند.

استارمر بدون اشاره به تجاوزات رژیم صهیونیستی در منطقه، به‌ویژه در یک سال گذشته و کشتار مردم غزه و لبنان و همچنین ترور رهبر سیاسی حماس در تهران مدعی شد که اسرائیل «حق» آنچه او «دفاع از خود» در برابر ایران خواند، دارد.

قرارگاه پدافند هوایی ایران بامداد امروز (شنبه) در بیانیه‌ای تصریح کرد: به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند، باوجود هشدار‌های قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

نخست‌وزیر انگلیس در ادامه از هر ۲ طرف خواست که خویشتندار باشند و مدعی شد: «ایران نباید پاسخ دهد، چراکه منطقه نیازمند پرهیز از هرگونه تشدید تنش‌هاست.»

وی همچنین مدعی شد: «ما به همکاری با متحدان برای کاهش تنش در سراسر منطقه ادامه خواهیم داد.»

همچنین یک سخنگوی دولت انگلیس در واکنش به این اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد که این کشور وضعیت را از نزدیک زیر نظر دارد.

او نیز به دفاع از تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ایران پرداخت و مدعی شد که طبق قوانین بین‌المللی بشردوستانه اسرائیل «حق دفاع از خود» را دارد. این سخنگوی دولت انگلیس در ادامه تاکید کرد که تشدید تنش‌ها به نفع هیچکس نیست.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی