تیتر امروز

گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان و مکرون/ سومین تلاش برای ترور مرد جنجالی آمریکا/ ارسال پرونده دو خبرنگار به اجرای احکام
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان و مکرون/ سومین تلاش برای ترور مرد جنجالی آمریکا/ ارسال پرونده دو خبرنگار به اجرای احکام

این سی‌ و هفتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
معرفی و بررسی کتاب ساختارشکنی در مباحث قصاص
دیدارنیوز گزارش می‌دهد

معرفی و بررسی کتاب ساختارشکنی در مباحث قصاص

انجمن حقوق شناسی، گروه حقوق خانه اندیشمندان علوم انسانی، موسسه مطالعاتی بشیریه و نشر سرایی، هشتاد و ششمین جلسه از سلسله نشست های «یکشنبه های حقوق شناسی» را در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار...
وزیر ارتباطات توپ را به زمین «وضعیت منطقه» انداخت

دلیل وضعیت فعلی اینترنت چیست؟

ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره وضعیت سرعت اینترنت کشور، گفت: این وضعیت مقداری به شرایط منطقه و وضعیت سایبری بازمی‌گردد.

کد خبر: ۱۷۴۰۰۲
۱۴:۱۱ - ۲۵ مهر ۱۴۰۳

دلیل وضعیت فعلی اینترنت چیست؟

دیدارنیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره وضعیت سرعت اینترنت کشور، گفت: این وضعیت مقداری به شرایط منطقه و وضعیت سایبری بازمی‌گردد و طبیعتاً گزارش دقیق و کارشناسی آن را هفته آینده با آمار و ارقام به خبرنگاران اعلام می‌کنیم.

ستار هاشمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته آینده جلسه‌ای با حضور خبرنگاران برگزار خواهیم کرد و درباره تمامی موضوعات مرتبط با وزارت ارتباطات از خدمات پست تا شبکه اینترنت با آنان گفتگو خواهیم کرد.

وی درباره وضعیت سرعت اینترنت کشور، گفت: این وضعیت مقداری به شرایط منطقه و وضعیت سایبری بازمی‌گردد و طبیعتاً گزارش دقیق و کارشناسی آن را هفته آینده با آمار و ارقام به خبرنگاران اعلام می‌کنیم.

وی درباره وضعیت بررسی لایحه حفظ حریم خصوصی کاربران در مجلس، اظهار کرد: این لایحه از صحن به کمیسیون بازگشته و در کمیسیون در حال بررسی و نهایی شدن است. امیدوارم در آینده نزدیک جمع‌بندی شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی