تیتر امروز

گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان و مکرون/ سومین تلاش برای ترور مرد جنجالی آمریکا/ ارسال پرونده دو خبرنگار به اجرای احکام
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان و مکرون/ سومین تلاش برای ترور مرد جنجالی آمریکا/ ارسال پرونده دو خبرنگار به اجرای احکام

این سی‌ و هفتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
معرفی و بررسی کتاب ساختارشکنی در مباحث قصاص
دیدارنیوز گزارش می‌دهد

معرفی و بررسی کتاب ساختارشکنی در مباحث قصاص

انجمن حقوق شناسی، گروه حقوق خانه اندیشمندان علوم انسانی، موسسه مطالعاتی بشیریه و نشر سرایی، هشتاد و ششمین جلسه از سلسله نشست های «یکشنبه های حقوق شناسی» را در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار...

«سرزمین پدری» آماده نمایش شد

فصل اول مستند «سرزمین پدری» در ۱۲ قسمت ۵۲ دقیقه‌ای برای پخش از یکی از شبکه‌های سیما ساخته شده است.

کد خبر: ۱۷۳۹۰۳
۰۹:۳۴ - ۲۴ مهر ۱۴۰۳

«سرزمین پدری» آماده نمایش شد

دیدارنیوز: مجموعه مستند تلویزیونی «سرزمین پدری» به تهیه‌کنندگی مهدی قربان‌پور و کارگردانی تعدادی از کارگردانان شناخته شده سینما و تلویزیون آماده نمایش شد.

به نقل از مدیر روابط عمومی مجموعه، مستند «سرزمین پدری» در ۱۲ قسمت و به سفارش سیما فیلم تولید شده است. در هر قسمت از این مجموعه، مخاطبان با یک بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون همراه می‌شوند و با سفر به شهر پدری آن هنرمند، از نزدیک با خاطرات شخصی، زیبایی‌های طبیعی، حیات اجتماعی و اهمیت خاطرات جمعی آشنا می‌شوند.

فصل اول این مجموعه در ۱۲ قسمت ۵۲ دقیقه‌ای برای پخش از یکی از شبکه‌های سیما ساخته شده است و چهره‌ها و بازیگرانی همچون محمود پاک نیت، علیرضا خمسه، فریبا کوثری، مریم سعادت، فرهاد آییش، مائده طهماسبی، پرویز فلاحی‌پور، مسعود فروتن، رضا فیاضی، جلیل فرجاد، بهزاد خداویسی، عبدالرضا اکبری و فرهاد بشارتی جلوی دوربین رفته‌اند. بابک بهداد، مهدی اسدی، مهدی باقری، هادی معصوم دوست، رایا نصیری و مهدی جبین شناس کارگردانی قسمت‌های مختلف این مجموعه تلویزیونی را بر عهده داشته‌اند.

مهدی قربان پور تاکنون مستند‌هایی همچون «زمناکو»، «ما همه سربازیم»، «آنجا که هیچکس نیست» و مجموعه‌های تلویزیونی «مشاهیر ایران» و «نان و ماه» را ساخته و جوایز مختلفی از جشنواره‌های داخلی و خارجی دریافت کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی