تیتر امروز

نشست تخصصی بررسی شیوه‌نامه انضباطی دانشگاه در سال ۱۴۰۳ با حضور فعالان دانشجویی و یک حقوقدان
دیدار برگزار کرد

نشست تخصصی بررسی شیوه‌نامه انضباطی دانشگاه در سال ۱۴۰۳ با حضور فعالان دانشجویی و یک حقوقدان

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود این بار به سراغ موضوع شیوه‌نامه انضباطی مصوب در وزارت علوم و بهداشت که در شهریور ۱۴۰۳ مصوب شده رفت و نشستی را برگزار کرد که می‌بینید و می‌خوانید.
بهترین نوع حکومت در عصر غیبت حکومت دموکراتیک است/ باید با مردم با رفق و مدارا و مهربانی برخورد کرد/ حجاب واجبی شرعی است، اما اجبار به حجاب از فجایع است
در بیست و دومین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام اکبرنژاد مطرح شد

بهترین نوع حکومت در عصر غیبت حکومت دموکراتیک است/ باید با مردم با رفق و مدارا و مهربانی برخورد کرد/ حجاب واجبی شرعی است، اما اجبار به حجاب از فجایع است

در بیست و دومین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام محمد تقی اکبر نژاد، مجتهد و مدرس حوزه درباره "پیامبر مکی- پیامبر مدنی" گفتگو کردیم.

«اسکن» به جشنواره کیتو رفت

فیلم کوتاه «اسکن» به کارگردانی علی رضاپور، تهیه‌کنندگی ثمین آقاپور و نویسندگی محمود پوینده در ادامه حضور جهانی خود به نهمین جشنواره بین المللی فیلم کیتو در اکوادور آمریکای جنوبی راه پیدا کرد.

کد خبر: ۱۷۳۸۵۸
۱۲:۱۷ - ۲۳ مهر ۱۴۰۳

«اسکن» به جشنواره کیتو رفت

دیدارنیوز: فیلم کوتاه «اسکن» به کارگردانی علی رضاپور در نهمین جشنواره بین المللی فیلم کیتو اکوادور به رقابت می‌پردازد.

به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه «اسکن» به کارگردانی علی رضاپور، تهیه‌کنندگی ثمین آقاپور و نویسندگی محمود پوینده در ادامه حضور جهانی خود به نهمین جشنواره بین المللی فیلم کیتو در اکوادور آمریکای جنوبی راه پیدا کرد.

جشنواره بین المللی فیلم کیتو (FICQ) با هدف ترویج سینمای مولف به نسل جدید برگزار می‌شود. این جشنواره به عنوان جشنواره‌ای برای کشف استعداد‌ها و گرایش‌های جدید ایجاد شده است. این رویداد در سال ۲۰۱۶ توسط Cine Udla، مدرسه فیلمی که ریشه در دانشگاه دلاس آمریکا در کیتو دارد، تأسیس شد. در دوره‌های قبلی جشنواره، مهمانانی همچون نیکلاس پریدا کارگردان کانادایی-مکزیکی، کلودیا هوآیکویمیلا از شیلی، کیکی آلوارز از کوبا، فلورنسیا پرشیا از آرژانتین، خورخه فوررو از کلمبیا و روبرتو دووریس از کلمبیا حضور داشتند. نهمین جشنواره بین المللی فیلم کیتو (FICQ) ۱۵ تا ۲۰ آبان ماه برابر با ۵ تا ۱۰ نوامبر ۲۰۲۴ در کشور اکوادور برگزار می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه «اسکن» آمده است: «مینی بوس شامل تعدادی از مردم افغانستان از شهری به شهر دیگر در این کشور در حال گذر است که ناگهان با ایست بازرسی آمریکایی مواجه می‌شود..»

فاطمه میرزایی، محمدحسین بربری، مریم بهمن پور، رویا حسینی، محمد حسینی و نازنین زهرا سلطانی (خردسال)، بازیگرانی هستند که در «اسکن» به ایفای نقش پرداختند.

فهرست عوامل فیلم کوتاه «اسکن» عبارت است از: کارگردان: علی رضاپور، نویسنده و بازیگردان: محمود پوینده، مشاور هنری کارگردان و مدیر فیلمبرداری: مرتضی حکاکیان، مشاور پروژه: محمد رضاپور، طراح صحنه و لباس: شهرزاد خواست خدایی، تدوین: سیاوش کردجان، مدیر صدابرداری: سید وحید رضویان، طراحی و ترکیب صدا: رامین ابوالصدق، طراح گریم: مهرنوش سلیمی، اتانولاژ: هانی سلمانی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریزی: محمدرضا نوری، دستیار اول کارگردان: سروش امتیاز، برنامه‌ریز: ساناز مجید زاده، منشی صحنه: مهتاب حبیبی، کرین: حسن لطفی، مدیر تولید: محمد اسدی، امور هماهنگی: فاطمه عباسی و محمد باقر مداری، امور برق: محمد زمانی، مدیر تدارکات: مهدی زنگنه، طراح پوستر و تیتراژ: محمدامین نوروزی، گرافیست: محسن افروزی، طراح مود برد: میثم احمدی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: سام مقیمی، مشاور رسانه‌ای: آزاده فضلی، مجری طرح و جانشین تهیه کننده: محمود پوینده، تهیه کننده: ثمین آقاپور، پخش بین الملل: سولماز اعتماد.

«اسکن» به جشنواره آمریکایی رفت

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی