تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
هواشناسی زنجان

دمای زنجان به صفر می‌رسد/ توصیه به کشاورزان

محمدرضا رحمن‌نیا، مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: با توجه به اینکه حداقل دما در مناطق سردسیر استان طی هفته آینده به صفر درجه می‌رسد، به کشاورزان توصیه می‌شود در صورت نیاز اقدامات حفاظتی را انجام دهند.

کد خبر: ۱۷۳۸۴۲
۱۰:۳۲ - ۲۳ مهر ۱۴۰۳

دمای زنجان به صفر می‌رسد

دیدارنیوز _ استان زنجان: مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: با توجه به اینکه حداقل دما در مناطق سردسیر استان طی هفته آینده به صفر درجه می‌رسد، به کشاورزان توصیه می‌شود در صورت نیاز اقدامات حفاظتی را برای جلوگیری از خسارت به محصولات کشاورزی انجام دهند.

محمدرضا رحمن‌نیا اظهار کرد: هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری و در شهرستان طارم کاملا ابری است و احتمال مه‌گرفتگی در نقاط کوهستانی این شهرستان وجود دارد.

وی تصریح کرد: این شرایط به صورت مقطعی با وزش باد همراه خواهد شد و روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه شرایط جوی مشابهی در استان حاکم می‌شود.

رحمن‌نیا یادآور شد: روز‌های آخر هفته جاری شدت وزش باد افزایش می‌یابد و به حد نسبتا شدید می‌رسد که با بارش‌های پراکنده و محلی همراه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: به لحاظ دمایی هفته جاری نوسان زیادی نداریم، اما براساس نقشه‌های هواشناسی و در صورت تغییر نیافتن الگو‌ها از هفته آینده دمای استان به طور محسوسی کاهش می‌یابد و هوای سردی در استان حاکم می‌شود.

او با بیان اینکه بارش‌های خفیف و پراکنده برای ارتفاعات استان پیش‌بینی شده است، افزود: تا روز سه‌شنبه هفته جاری شرایط جوی مشابهی در استان حاکم خواهد بود.

رحمن‌نیا دمای فعلی شهر زنجان را ۱۰ درجه سانتیگراد بیان کرد و ادامه داد: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش یافته است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی