تیتر امروز

نشست تخصصی بررسی شیوه‌نامه انضباطی دانشگاه در سال ۱۴۰۳ با حضور فعالان دانشجویی و یک حقوقدان
دیدار برگزار کرد

نشست تخصصی بررسی شیوه‌نامه انضباطی دانشگاه در سال ۱۴۰۳ با حضور فعالان دانشجویی و یک حقوقدان

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود این بار به سراغ موضوع شیوه‌نامه انضباطی مصوب در وزارت علوم و بهداشت که در شهریور ۱۴۰۳ مصوب شده رفت و نشستی را برگزار کرد که می‌بینید و می‌خوانید.
بهترین نوع حکومت در عصر غیبت حکومت دموکراتیک است/ باید با مردم با رفق و مدارا و مهربانی برخورد کرد/ حجاب واجبی شرعی است، اما اجبار به حجاب از فجایع است
در بیست و دومین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام اکبرنژاد مطرح شد

بهترین نوع حکومت در عصر غیبت حکومت دموکراتیک است/ باید با مردم با رفق و مدارا و مهربانی برخورد کرد/ حجاب واجبی شرعی است، اما اجبار به حجاب از فجایع است

در بیست و دومین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام محمد تقی اکبر نژاد، مجتهد و مدرس حوزه درباره "پیامبر مکی- پیامبر مدنی" گفتگو کردیم.
مسعود! گردن ما و شما ندارد
افاضات اضافه

مسعود! گردن ما و شما ندارد

عوام الملک با اشاره به یکی از وعده‌های مسعود درباره فیلترینگ گفته: ما اشتباه شنیده بودیم که قصد داری فیلترینگ را رفع کنی. ما را بابت این اشتباه عفو کن و اگر خواستی گردنمان را بزن. گردن ما و شما...
پزشکی قانونی اعلام کرد

هویت جان‌باختگان حادثه بازار آهن شادآباد هنوز شناسایی نشده است

درپی حادثه آتش‌سوزی مرگبار در بازار آهن شادآباد تهران، سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد که هویت جان‌باختگان هنوز شناسایی نشده و برای شناسایی و تعیین هویت این پیکر‌ها نیاز به انجام آزمایش‌های تخصصی است.

کد خبر: ۱۷۳۷۹۸
۱۳:۵۱ - ۲۲ مهر ۱۴۰۳

هویت جان‌باختگان حادثه بازار آهن شادآباد هنوز شناسایی نشده است

دیدارنیوز: سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: هویت جان‌باختگان آتش‌سوزی بازار آهن تهران (شادآباد) هنوز شناسایی نشده است، زیرا برای شناسایی و تعیین هویت این پیکر‌ها نیاز به انجام آزمایش‌های تخصصی است.

به نقل از سازمان پزشکی قانونی کشور، پیکر سه نفر از افرادی که در آتش‌سوزی بازار آهن تهران جان باختند به پزشکی قانونی تهران منتقل شده، اما هنوز هویت جان‌باختگان آتش‌سوزی بازار تهران (شادآباد) شناسایی نشده است.

براساس اعلام روابط‌عمومی سازمان پزشکی قانونی کشور، برای شناسایی و تعیین هویت این پیکر‌ها نیاز به انجام آزمایش‌های تخصصی و DNA است که تا روز‌های آینده تعیین هویت می‌شوند.

به نقل از ایرنا، ساعت ۱۴ و ۷ دقیقه روز شنبه ۲۱ مهر، آتش‌سوزی گسترده در بازار آهن در منطقه شادآباد به سامانه ۱۲۵ اعلام و با توجه به وسعت حادثه ۲۰۰ نفر از آتش‌نشانان از ۱۱ ایستگاه با استفاده ۵۰ دستگاه تانکر آبرسان و سایر خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

آتش‌سوزی در وسعت ۱۰ هزار متری در بازار آهن تهران رخ داده که به واسطه آن تعدادی از انبار‌ها و مغازه‌های اطراف نیز دچار آتش‌سوزی شد.

محل حادثه انباری از مواد اشتعال‌زا از جمله سیلندر‌های گاز، چسب‌های پولیکا و مصالح ساختمانی بود و ارتفاع آتش به صد‌ها متر به آسمان کشیده شده بود و آتش‌نشانان از ۶ جهت برای مهار این آتش‌سوزی گسترده وارد عملیات مهار شدند.

علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران پس از وقوع آتش‌سوزی در محله شادآباد به همراه ۲ تن از معاونین خود در محل حادثه حاضر شد و دستورات قضایی لازم را صادر کرد.

دادستان تهران علاوه بر حضور در محل آتش‌سوزی، یکی از معاونین خود را که سرپرست دادسرای منطقه یافت‌آباد است، مامور کرد تا زمان اطفای کامل حریق و امدادرسانی در محل حضور داشته باشد.

بازپرس ویژه قتل در پی آتش‌سوزی در محله شادآباد که در این حادثه ۲ نفر فوت کرده‌اند با دستور دادستان تهران در محل حاضر شد تا نسبت به صدور دستورات قضایی اقدام کند.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از کشف سه جسد در حادثه آتش سوزی بازار آهن شادآباد در جنوب پایتخت خبر داد.

آتش سوزی گسترده بازار آهن با چندین ساعت تلاش آتش نشانان حوالی ساعت پنج صبح امروز (یکشنبه ۲۲ مهر) به‌طور کامل مهار شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی